29 april 2024, 12:10:36

helpppp

Gestart door cocodevalkparkiet, 15 juni 2010, 15:00:27

« vorige - volgende »

cocodevalkparkiet

hoi hoi mensen
wij hebben een valkje die leuk vind om dingen te pakken van tafel van een kast etc..
nu had die dus een klosje draad te pakken en zat er helemaal in gewikkelt nu heb ik dus net al het draad verwijderd hij vliegt wel weer
maar 2 wonden op de vleugels moet ik dat nog met speciaal spul ontsmetten?? vind dit zo zielig!


GroetjesFroukje

Rianne

Als er inmiddels een korstje op zit, zou ik er niks meer aan doen. Goed op letten dat je valkje er niet aan gaat peuteren.

cocodevalkparkiet

hoi hoi

dank je wel voor je reactie!
hij zit er nog niet aan maar ik heb nu ook lekkers in de kooi gehangen als troost en daar zit ie lekker van te eten het ziet er wel heel zielig uit.. maar wij hebben zoon hoekkooi en die staat tegen een kast aan waar dus garen op lagen(dachten dat ze er niet bij konden) en prccs de oranje had hij te pakken dus wij zeiden al die wil de kooi in wk stemming maken wat fout ging... maar denk dat we er net op tijd bij waren want zag hem ineens spartellen en heb hem gepakt toen zag ik het draad en ben dat los gaan knippen dus hij heeft op de 2 vleugels een wond en bij zijn pootje maar hij vliegt wel weer en gebruikt zijn pootje ook wel normaal als er verandering in komt bel ik gelijk dierenarts maar tot zo ver lijkt het nog goed alleen zo sneu gezicht een geel valkje met bloed vlekken pfff voel me nog steeds schuldig heb nu wel alles boven de kast weggehaalt! dus dat gebeurt niet weer!!!