28 april 2024, 03:27:08

Paren,broedhok wel of niet

Gestart door nathanja, 8 juni 2010, 20:33:04

« vorige - volgende »

nathanja

Hoi allemaal zit met een vraagje heb sinds 2 weken een nieuw popje erbij,had al 3 mannen Kiek,Timo,Fred en een popje juultje.Doby mijn nieuwe popje heeft al 3 dagen gepaard met het mannetje Timo.Juultje heeft in april mei 5 eitjes gelegd heb haar ook nooit zien paren met een van mijn mannen wel zaten Kiek en timo met haar samen te broeden in het hok s`nachts Juul en overdag kiek en timo  eitjes waren niet bevrucht dus eind mei maar het broedhok weggehaald anders gingen ze door met broeden.Ik vraag mij nu af of ik nu het broedhok weer op kan hangen of moet ik wachten.
Alle tips welkom Gr nathanja

Geo

Je kunt het broedhok gewoon weer ophangen hoor, ik zou dan gewoon nog 1 nestje laten doen met het koppel dat de onbevruchte eitjes had.Maar zitten deze 5 valken bijelkaar in 1 voliere/kooi ?

nathanja

Even reageren ja inderdaad mijn valkjes zitten hier samen in een hele grote papagaaienkooi.Vandaag maar weer 2 broedhokken opgehangen,Doby heeft gepaard met timo al 3 dagen  en nu vertoont juultje ook broeds gedrag timo heeft met juultje in april samen gebroed op 5 eitjes waren niet bevrucht heb ze ook nooit zien paren.dus timo heeft het druk met 2 vrouwen juultje ging gelijk weer naar het broedhok dus weet niet wat er gaat gebeuren . gr nathanja