» Serita's dagboekje « Even een snelle update: Alles goed hier! (23-8)

Gestart door Serita, 8 juni 2010, 19:34:51

« vorige - volgende »

Raymond

Leuke en mooie foto's Serita!~
Top dat Japie alles al zo goed doet en meteen al op stapt. Hij heeft een goed thuis en zal het prima naar zijn zin hebben bij je.

Leuk om te zien dat de kuif van Japie zo groot is tov Jennah!
Ik zal hem missen, maar ga hem bij je volgen!

Klik op de banner voor onze website

Klik hier voor ons huidige dagboekje

Caroline

Leuke  foto's, Serita!!!  :D

Je hebt een prachtig koppeltje.

Gaaf hoor!!!!  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Serita

Ja ik ben echt wederom heel blij met het nieuwe valkje!
Het gaat weer zo goed!!

De kuif van Japie is idd enorm  :o  8) Maar als je naar de pootjes van Jennah en Japie kijkt is Japie een stuk kleiner, of heeft Jennah gewoon enorme voeten hahahaha.

Ze zitten nu lekker te slapen, niet op diezelfde stok, maar wel vlak bij elkaar!

TheaV

;D ;D ;D
Datzelfde viel mij toen ook op bij thuiskomst van Dino. Wat is die klein.......!!!  En een  man zou toch groter moeten  zijn....en  die kuif!!!  Dus echt precies hetzelfde.... komt gooed!!!

Elke dag samen met onze dieren, is een dag genieten.
....http://www.vandelotnins.nl        en ook
http://www.everyoneweb.com/VrolijkeValkjes/

Serita

hahahaha ja mooi he??

Jennah is al heel erg wakker en actief. Ik heb alleen mijn haar los nu, en ze land altijd op mijn hoofd. Met los haar glijd ze natuurlijk naar beneden 8)

Japie zit nog op stok, blijkbaar is het nog een beetje vroeg voor em. Hij zit echt een beetje slaperig me aan te kijken. *gaaaap*
Maar geen veren op de grond, dus dat houd in dat ze rustig hebben geslapen zelfs met dat enorme noodweer vannacht.

Oh Japie wordt wakker, hij maakt geluid en begin te bewegen!

Anke

Hoi Serita,
Gefeliciteerd met de thuiskomst van Japie!!
Wat een lief stelletje is het zo.
Chico en James ( de ouders van Jennah) zijn allebei forse valkjes. Hun jongen worden ook fors.
Vandaar haar grote voeten ;D
Geniet maar lekker van je twee schatten!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Serita

Hihihi dat blijkt, het verschil is eeennoorrm :D

ben blij dat het goed gaat samen. Ze zijn nog niet verliefd 8) maar ze ontvluchten elkaar ook niet!

☺ Pita ☺

Heeej meis leuk dat tie thuis is , enne dat verliefd worden komt vanzelf wel :P

Sally

Leuk dat Japie thuis is en dat de reis goed verlopen is.

Fijn dat de 2 al goed met elkaar overweg kunnen, en dat Japie al bij je opstapt. ;D
Leuk gevoel geeft je dat he. ;D

Serita

Ja dat is heerlijk hoor! Ze zijn alleen nog aan het uitvechten die wie de baas is hahah. Bij de voerbak voornamelijk. Japie zit hem bijna de hele dag te bewaken, maar als Jennah wil dan stuurt ze hem mooi aan de kant hoor, dan probeert hij nog af en toe wat, maar Jennah intresseert het niets LOL
Vervolgens wel weer omlopen en zijn veren op zijn ruggetje recht gaan leggen LOL

Anke

Hoi Serita,
Ik geef hier de valkjes gewoon allemaal hun eigen voerbakje :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Serita

Goeie tip, heb er gelijk 2 van gemaakt. Japie blijft zowieso de voerbak bewaken, maar nu kan jennah ook op dr gemak eten. Japie heeft natuurlijk wel nog veel groei-zaad nodig 8).

Ze zoeken nog altijd niet bijzonder veel toenadering tot elkaar, komen af en toe wel bij elkaar in de buurt maar meer perongeluk.

Japie vind het allemaal nog wel spannend, het is ook heel wat van buitenvoliere naar kooi binnen en ineens veel persoonlijke aandacht. Hij is ook een stuk rustiger dan Jennah. Jennah is echt een knaag dier (mijn nagels bijten, ketting knagen, ringen knagen, vlechtjes knagen) en vliegt continue achter me aan.
Japie moet ik echt ophalen uit de kooi, en komt dan wel lekker bij me knuffelen enzo. Maar hij kan ook rustig een half uur stil zitten op de gordijn rails. Een beetje rond kijken en de boel observeren denk ik. Grappig dat er zoveel verschil zit tussen twee valkjes he?

Raymond

Mooi is dat he Serita.
Gelukkig heeft elk valkje zo zijn eigen karakter.

Vandaag schrok ik me een hoedje toen Kenya uit de binnenvoliere op me hoofd sprong. Ik was toen bezig met me albino. Maar ze vloog gelukkig ook niet verder door de schuur en keek gewoon wat ik deed. Toen ik weer naar binnen liep bleef ze ook zitten.

De andere zouden dat nooit doen.
Het ene valkje is gewoon wat rustiger dan de andere. Japie is ook nog wat jonger en moet denk ff wennen aan alles. Wantja van ruim 20 valkjes naar 1 medevalkje. Dat is een wereld van verschil.

groetjes!

Klik op de banner voor onze website

Klik hier voor ons huidige dagboekje

Serita

Ja is ook zeker leuk!

Oei, dat is schrikken ja! Wat ik van de week al zei dood eng met een deurtje ze zijn zo weg ::)

Ja japie moet zowieso nog wennen hoor, zie je heel goed aan hem. Hij blijft voornamelijk op een plek zitten en blijft maar rond kijken. Alles observeren. HIj houd mij nu ook steeds meer in de gaten dus hij begint alles al wat gewoner te vinden denk ik. Eten en drinken deed hij gelukkig gelijk al, daar was ik wel heel blij mee! Maar wat een verschil met jennah in grootte en gewicht zeg! Ik zal ze eens wegen vanmiddag kijken wat het verschil nu echt is, want ik voel het wel ahah. Maar idd Japie is ook nog een maand jonger natuurlijk!

•=Bonnie=•