» Serita's dagboekje « Even een snelle update: Alles goed hier! (23-8)

Gestart door Serita, 8 juni 2010, 19:34:51

« vorige - volgende »

Anke

Hoi Serita,
Fijn dat de terugreis goed is gegaan.
Nu nog even aan haar kooi wennen :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Serita

Ja dat zal wel goed komen, geduld is een schone zaak. Ze houd ons goed in de gaten in iedergeval :D

Serita

Jennah is echt moe, ze probeert nu eerst wat te slapen, maar bij elk geluid wat ze hoort schieten dr oogjes toch weer open agossie!

Gerdy

gefeliciteerd dat Jennah thuis is..wat zal je genieten..
nu moet ze nog eventjes haar kooitje ontdekken ..maar dan...geniet er maar lekker van.

gr Gerdy

Serita

Ja ik vind het heerlijk, zit de heletijd naar dr te kijken (en zij naar mij  8) ).

Ze heeft inmiddels een klein beetje trosgierst gegeten. En een klein stukje gefladderd in dr kooi, ze zit nu op een voer bakje, waar ze weer een beetje probeert te slapen, maar nu ze me hoort typen blijft ze daar maar weer naar gluren.

Ik ben blij dat ze iig al een klein beetje trosgierst heeft gegeten, kan me voorstellen dat het allemaal wel erg heftig is voor zo'n klein beesie, eerst iets meer dan een uur in een auto in een raar klein hokje. En dan in een enorm nieuw huis, zonder je familie. Allemaal rare andere geluiden, ineens je bekende mens niet meer in de buurt maar 2 andere mensen.

Maar ze zit lekker rustig nu, gaap regelmatig (soo cuttee *verliefd*), en probeert tussen het voetbal kijken, en naar het typen luisteren door een beetje te dutten. In de auto in het vervoersbakje en in het begin in de kooi trilde ze nogal, maar nu is ze stil en ademt ze rustig, gelukkig!

Serita

Ze klimt ze klimt!! Ze is nu echt de kooi aan het verkennen :D ze zit nu boven in op zo'n rond-schommel-touw geval ding!!

Enne ze kan prima klimmen op de vertikale spijlen!

*trots*

(ik ga weer verder Jennah kijken 8) )

Paula

Citaat van: Serita op 12 juni 2010, 21:09:01
Ze klimt ze klimt!! Ze is nu echt de kooi aan het verkennen :D ze zit nu boven in op zo'n rond-schommel-touw geval ding!!
*trots*

(ik ga weer verder Jennah kijken 8) )

Jippie jippie!!  :D   ;)
Wat heerlijk om te lezen dat je zo blij bent met jouw nieuwe valkje!
Veel plezier met kijken naar en genieten van Jennah!  :D
Kijk ook eens in mijn boekje:   ;)
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,34632.0.html

Groetjes van Paula en ...  :)

TheaV

;D ;D ;D
Komt helemaal  goed...!!!   Heerlijk zo ongeduldig en  enthousiast jij bent!!
Je zult vandaag wel de hele dag voor de kooi zitten.....hihihi
(Erg herkenbaar......)

Elke dag samen met onze dieren, is een dag genieten.
....http://www.vandelotnins.nl        en ook
http://www.everyoneweb.com/VrolijkeValkjes/

Serita

Euuuhhm ja dat zou wel eens goed kunnen kloppen thea 8)

Ik had natuurlijknog gewoon in mijn bed kunnen liggen, maarja ik moest bij mn meisie gaan kijken haha.

Ze zit nog op diezelfde plek als gisteren avond, volgens mij was ze nog niet helemaal wakker, want ze begon zich net ook nog ff lekker uit te rekken :D

Ze zit nu weer te gluren natuurlijk want dat typ geluid moet ze wel even naar kijken.

Ohja, ze is nu echt wakker want ze zit nu te spelen met het ringetje waarmee dat stuk touw vast hangt hihih. Ze zit precies aan de kant waar je hem los kan draaien zodat je hem eraf kunt halen, maar het lukt dr nog niet om het te draaien hahaah!

Serita

Ps.

Dat was dr slaapplek vannacht, en daar zit ze nu nog steeds. Het alle hoogste punt in dr kooi. Haar kuif steekt door de bovenkant naar buiten hihihi

TheaV

Wat is ze mooi!!!!  En  ik zat ook al om  half 6 voor de kooi. En eigenlijk is dat gebleven, ons momentje samen. Dan gaat ze mee naar de pc op mijn schouder en  daar zitten we dan  tot ik moet opschieten  voor mijn werk. Of zoals nu tot ik de honden  ga doen, uit bench en  eten etc.
Geniet ervan....!!!  En doe zoveel mogelijk samen!!!

Elke dag samen met onze dieren, is een dag genieten.
....http://www.vandelotnins.nl        en ook
http://www.everyoneweb.com/VrolijkeValkjes/

Serita

Ja ik vind dr ook zo moooooi!!

Haar ontbijt was net trosgierst uit mijn hand, ze heeft totaal geen schrik van me, ik mag met mijn hand in de buurt komen, en zelf mijn halve hoofd naar binnen steken, ze vind het prima allemaal. Nouja vandaag nog lekker rustig aan, ze is er nog maar net natuurlijk!!

Serita

Hahah ons kleine acrobaatje is nu de kooi verder aan het verkennen, ze hing net lekker onderste boven in dr ring, en zit nu te zoeken waar ze heen gaat. Ach ik kan hier wel uren naar kijken en overtikken, worden jullie er al gek van?

Het is zo heerlijk weer een beestje in huis, het was zo stil hier (niet dat Jennah nu veel geluid maakt hoor, ze heeft een paar keer een beetje zitten kletsen, maar verder is ze nog helemaal in shock van de verhuizing hihi)

☺ Pita ☺

Valkjes zijn leuk :D
Zelfs ik kijk nog heel vaak ... :D

Anke

Hoi Serita,
Wat fijn dat Jennah zich al wat meer op haar gemak voelt!!
Slapen deed ze hier ook in of op de ring.
Maarja dan moest ze hem natuurlijk met haar broertje en zusje delen :)

Ga maar lekker door hoor met je verslagen ;D
Leuk dat ze geen schrik van je heeft, het gaat helemaal goed komen met Jennah!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes