» Serita's dagboekje « Even een snelle update: Alles goed hier! (23-8)

Gestart door Serita, 8 juni 2010, 19:34:51

« vorige - volgende »

Serita

Hoi Allemaal,

Ik plaats natuurlijk al een tijdje wat mee in de dagboekjes van anderen, en gluur graag naar alle foto's. Maar natuurlijk het allerliefste naar de foto's van onze

Jennah

Papa: James: bont mannetje.Split Witmasker en split gepareld en Lutino
Mama: Chico: Gepareld popje. Split voor Witmasker en kanssplit voor bont.
Kweker: Anke
Geboren op: 17 april 2010

Een  baby nog de eerste dagen natuurlijk


Maar nu is ze al harstikke groot!!

En natuurlijk harstikke stoer met haar toupetje!

Als als wij haar vanaf een afstand maar hard genoeg aanmoedigen, dat ze zo goed blijft eten, mogen wij haar zaterdag gaan ophalen





Jennah komt staks, na een enorme wereld reis, van Santpoort naar Lelystad. En dan krijgt ze deze mooie woning, nu nog even voor haar alleen, maar hopelijk zeer binnenkort samen met een vriendje.


Verder kan ik dus heel erg ontzettend niet wachten en ben jaloers op iedereen die al lekker kan kroelen met z'n valke  ::) Hahaha, nouja nog een paar nachtjes!

Always look..

Alvast hartelijk gefeliciteerd met Jennah!
Ze is errug mooi hoor en wat krijgt ze een mooi thuis!

Succes met nog eventjes wachten!

xxx

TheaV

 ;D ;D ;D
Wat leuk!!!!  Ook een boekje! Ik zal vaak even komen  buurtgen , hoor!!!
En dat vriendje voor Jennah gaat er vast wel komen. Ook ik had een kooi gekocht berekent op inwoning.....


Elke dag samen met onze dieren, is een dag genieten.
....http://www.vandelotnins.nl        en ook
http://www.everyoneweb.com/VrolijkeValkjes/

Serita

Ja ja, ik ook, gewaarschuwd mens telt voor twee he :) En tsjah ik werk gewoon 4 dagen in de week, en al die tijd alleen laten vind ik ook zo sneu!!

Gerdy

wat leuk dat je ook een boekje bent begonnen..gefeliciteerd met Jennah..
tja en wachten is nooit leuk maar wel de moeite waard.

gr gerdy

Anke

Hoi Serita,
Wat leuk dat je een boekje hebt geopend!!!
Uiteraard blijf ik het kleine dametje hier volgen ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Caroline

Hey, wat leuk, je bent een boekje begonnen.  :D

Tuurlijk kom ik hier bij je lezen.  ;)

Spannend hoor, nog 4 nachtjes en dan is je mooie witte meisje thuis.

Sterkte met het wachten.  ;D

Groetjes van Caroline  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

smiley

Hallo Serita

Ik zie dat je de Royal  kooi hebt staan ,deze heb ik ook .
Maar ik zie dat je het rooster eraf hebt gelaten ,ik heb het rooster ook niet op de onderbak gedaan.
Maar met verschonen kwam ik er achter dat als je de la eruit haal je geen bodem hebt.
Ik heb het rooster onder de la gedaan en vast gezet met zwarte kabelbinders aan het onderstel,en de bak staat daar nu bovenop .
Als je de la dan gaat verschonen blijft het rooster zitten en kunnen ze er toch niet uit .
Ik heb ook een klepje ervoor gemaakt ,verder is het een super kooi !!
En je kleine witte meisje zal er net zo lekker in wonen als dat haar zusje bij mij ook doet .
Nog even geduld en dan mag je haar halen  ;D ;D ik hoop dat ze net zo lief en tam zal worden als mijn Gifty .

Groetjes Conny


bezoek ook mijn website www.EveryOneWeb.com/Droomvlucht

Serita

hoi conny
Klopt, ik had er ook al over na zitten denken hoe ik het met verschonen ging doen, maar dat is een goede tip, ik zal zo direct gelijk even gaan kijken en knutselen!!
Dat rooster boven de bak leek me helemaal niet handig, ze kunnen dan niet lekker op de bodem lopen, bovendien gaan ze niet netjes tussen de spijltjes door poepen hihihi. Maar dat gat voor werd zo groot, dus daar iig maar wat voor gemaakt :D maar verder vind ik het een prachtige kooi.
Alleen vroeg ik me af of ze die deurtjes aan de zijkant niet open krijgen?? Volgens mij zijn het wel houdini's, naja maar even in de gaten houden!!

--------------
Nu nog maar 3 nachtjes voor ons mooie meiske eindelijk komt!
Straks nog maar even wat hobbyen met sisal touw ;)

TheaV

Tip:  over bodemplaat.
Ik heb een kamervoliere zonder bodemplaat, wel rillen om er 1 in te schuiven. Ik heb wit tuingaas voor klimplanten/afrastering gekocht, op maat geknipt met tang. En  schuif hem er alleen in als ik  de plaat verschoon. De Vogels vinden  juist het lopen,zoeken en rommelen op de bodem tussen  de berkensnippers zo leuk!!!  Gaat niet als de plaat er zit.


Elke dag samen met onze dieren, is een dag genieten.
....http://www.vandelotnins.nl        en ook
http://www.everyoneweb.com/VrolijkeValkjes/

Serita

Ja precies, daarom had ik hem er ook uit gehaald ja! Is ook helemaal niet handig die plaat ;)

Ik zal zo even gaan hobbieen of ik voorelkaar krijg wat conny zei :D Nu nog maar even knutselen aan de kooi en speeltjes dan is ze hier natuurlijk veel sneller :D

Always look..

Ik had ook een rooster der in liggen (toen ik um kocht) hij heeft er hier nooit in gezeten, De jongens hebben zo veel plezier op de bodem van de kooi  :D

xx

Serita

Hij hangt er nu onder dankzij de tips van Conny!! Helemaal goed zeg! Nogmaals bedankt voor de tip!

Caroline

Ik ga die tip ook goed onthouden .... ik bestel zelf ook deze kooi over een paar weekjes.  8)

Groetjessssssssssss
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Saar