6 mei 2025, 01:07:53

hoera tam

Gestart door tommy, 2 januari 2004, 21:41:37

« vorige - volgende »

tommy

Ik heb al eerder verteld dat ik vogels opvang. Nou is het geval dat ik ook twee mannetje heb opgevangen van de zomer. Deze zaten in een aparte kamer in mijn grote voliere.
Nu heb ik een nieuwe kooi en heb alles bij elkaar in de woonkamer gezet.
Gisteren mocht de hele bende los vliegen en tot mijn  grote verbazing kwam er een valk op mijn  hoofd zitten. Ik gelijk naar de spiegel. Kijken wie het was. Het was mijn lutino mannetje. Ik ben helemaal happy. Toch een tamme valk. Dacht dat ze niet tam waren allemaal.
Jullie kunnen je waarschijnlijk wel voorstellen hoe blij ik ben.
Heb gisteren een hele tijd met hem voor het raam gestaan en maar kletsen. Hij vind me geloof ik wel leuk. HIHIHIHI
Grt Annemieke

Tara

Hoi Annemieke,

ik kan het me inderdaad voorstellen, ik heb/had ook soms van die dingen :-).

Wel leuk hoor, dat er eentje op je hoofd kwam zitten, hopelijk heeft ie dan geen souveniertje nagelaten ::)

tommy

ja, hij heeft wel een verrassing achter gelaten, maar dat mag hij elke dag wel doen was gewoon me haar. hahahaha.  Ik ben echt helemaal gek van hem hij is zo leuk. Ik snap niet dat niemand hem mist.
Grt Annemieke

giovanni

hello
zo te horen ben je erg enthousiast over je valkjes  :), je vind het zelfs niet erg van dat zouveniertje :D. Tof dat je er zo goed mee omgaat  :)

Paul

Hoi Annemieke,

Wat leuk dat er in elk geval een tamme bijzit.
Als ie zo ineens bij je komt heeft ie dat bij de vorige eigenaars ook zeker gedaan lijkt me.
Als je hem meer aandacht geeft zal ie zeker nog tammer worden en dan kan je hem ook misschien aaien en kroelen straks :-)

Groetjes, Paul

tommy

ik heb hem al gekroeld Paul .
Hij is echt heel lief. Ben erg blij met hem.
Grt Annemieke

Raikiri

3 januari 2004, 16:43:24 #6 Last Edit: 3 januari 2004, 16:44:05 by Valkparkietlover
Tof dat je valkje zo op je hoofd komt zitten. Hij vind je vast wel aardig! ;)

Groetjes Quynh-Nhi & Chrissy

Cheers, Quynh & Raikiri~

Skippy

Hey Annemieke!

Wat leuk dat je zo plotseling je valkje op je hoofd kreeg!
Bij mij was het ook een beetje zo gegaan!
Ik hoop dat je er nog veel plezier van mag hebben!

Skippy

Annouschka

Dag Annemieke,
ja, jij bent niet de enige die blij is, mijn valkje Chewy is ook vandaag voor de eerste keer op mijn hoofd komen zitten, en nu zit ie al een halfuurtje op mijn schouder en wil er niet meer af. Zo zie je maar, de aanhouder wint, na +- 4 maanden is het me toch ook gelukt.
Groetjes

suus

hoi hoi,
leuk om te lezen dat jullie valkjes tam (aan het worden) zijn!!
Het is echt heel tof hoor, een tamme valk (of twee, zoals wij hebben ;D) Geniet er van!
groetjes suzanne
Groet
Suus

Mijn liefste Chico