28 maart 2024, 17:09:29

Ik twijfel kunnen jullie mij helpen?

Gestart door daan, 6 januari 2004, 12:53:46

« vorige - volgende »

daan

6 januari 2004, 12:53:46 Last Edit: 6 januari 2004, 12:55:25 by daan
Goeienmorgen allemaal,

Ik zit met een paar valkjes waar ik twijfel over de mutatie en het geslacht kunnen jullie mij helpen.
Graag jullie mening.
Dit is Simba


De volgende is Bailey de bonte witmasker,de kweker waar bailey vandaan komt zegt dat het een man is.


Dit is Zoran.


De volgende is Chico dit is volgens mij een pop.

De volgende is Pepsi, ik weet dat deze moeilijk is we denken een pop.

Nou ik ben benieuwd waar jullie mee komen.
Alvast bedankt voor jullie hulp en moeite.

Groetjes Daantje


sadelienda

Hoi,

Eerlijk gezegd heb ik er geen id van maar ik vind ze om te zoenen!. Erg lief en mooi.  ;D


Boeing & Chessna zijn mijn Valkmaatje. Samen met 3 grasparkietjes breken ze het huis af. Wat een beesteboel in huis hier ;-)

Mandy

Hoi Daan,

Ik denk dat Simba een cinnamon geparelde witmasker pop is, om dat ze d'r parels nog heeft.

Over Bailey kan ik niets zeggen, want aan een bonte witmasker kan je het totaal niet zien. Ik heb zelf ook een aantal bonte witmaskers, maar van 1 weet ik het ook nog steeds niet zeker... :-/
Wat merk je zelf aan het gedrag?
En als die kweker dat zegt denk ik wel dat ie gelijk heeft hoor. Ik weet nog dat ie bij Roger vandaan komt en die houdt er een enorme administratie op na wat erfelijkheid betreft en ook weet hij er enorm veel vanaf, dus het zal vast een man zijn. ;)

En Zoran is in mijn ogen een cinnamon witmasker pop, tenzij de kop na de rui alsnog wit gaat worden.

Chico is inderdaad een geparelde witmasker pop, zolang ze die parels houdt natuurlijk. ;)

En Pepsi is een albino (of zwartoog, kan ik zo niet zien?) en daar kan je zo ook niet aan zien wat het is, maar de grootste kans is dat het een pop is, want er zijn weinig albino mannen. Er worden altijd meer albino poppen dan mannen gekweekt is mij wel eens verteld? :-/



Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

daan

Hoi Mandy,

Heel erg bedankt,

Zoran is al ouder dus die krijg niet meer de jeugdrui.
Dus dan is het een pop, dat is mooi. weer een pop erbij hihihi
Simba is ook al ouder dus ook een pop, want nu jij het zegt ja idd ze houd de parels dus dan is het popje. Ja pepsi denk ik ook een pop. aan het gedrag is niets opmerkelijks geen mannelijk gedrag in ieder geval.
En ja Bailey is volgens Roger een man idd, maar je merkt echt totaal niks van macho gedrag en fluiten.
Ja Chico is idd een popje ja, want ik denk niet meer dat ze de parels gaat verliezen en dat geldt denk ik ook wel voor Lucky en Tazz.
Mandy alsnog bedannkt hé

Groetjes Daan

daan

Hoi Sadelienda,

Dank je ja ik ben er ook erg trots op hihii
Het zijn allemaal kanjers.

Groetjes Daantje

Karin

7 januari 2004, 00:57:21 #5 Last Edit: 7 januari 2004, 00:57:41 by kazoo
Oké, hier komt mijn mening mits alles volwassen is  ;D :
Simba pop
Baily onbekend, afwachten wat zijn karakter is als hij ouder is dan een maand of 7. Blijft hij stil dan is het waarschijnlijk een pop
Zoran pop
Chico pop
Pepsi, hetzelfde als bij Baily, ik vind haar wel een vrouwelijk uiterlijk hebben.
Maar kijk eens goed naar de kuifjes. Bij popjes schijnen de kuifjes aan de voorkant vaak wat breder uit te lopen. De "zijveertjes" van de kuif lopen dus breder uit en worden steeds korter. Meer in een brede driehoek. Bij mannen loopt het meer smaller in een punt. Ik moet zeggen dat ik er moeite mee heb om dat goed te beoordelen bij mijn valkjes en het zal vast niet bij alle popjes zo zijn ( die van Dazzle vind ik weer vrij smal ), maar als ik naar Kazoo kijk is zijn kuif aan de basis duidelijk smaller dan die van de popjes.

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

daan

Hoi Karin,

Thanks hé.

Zoran en Simba zijn al volwassen en Pepsi, Bailey, en Chico zijn van vorig jaar. ongeveer 7 maanden nu.
mandy en jij denken dus dat Zoran en Simba poppen zijn.
Ik ben benieuwd of er nog andere reacties komen. Het is bij Zoran ook wel moeilijk te zien vind ik hoor. Of is het zo dat als het een man is dat hij dan ook een witte kop moet hebben ondanks dat tie cinnamon is?

Groetjes Daan

Mandy

7 januari 2004, 01:30:25 #7 Last Edit: 7 januari 2004, 01:31:34 by Mandy
Als Zoran volwassen is dan is het 100% zeker een pop, anders had ie inderdaad een witte kop moeten hebben zoals een gewone witmasker, zoals Zwabber en Kuifje. Je kan Zoran vergelijken met Gabber.  ;)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

daan

Hi Mandy,

Das mooi dat Zoran een pop is hihihi.
Nu kan ik eindelijk een beetje gaan kijken wie ik straks met wie wil koppelen, al hoewel ze zelf ook al een voorkeur hebben hoor hahahahha En dan laat ik het zo er zijn er een paar die ik wel wil koppelen en de rest mag het zelf weten.
Wie weet wat voor verrassing eruit komt.
Ja alleen Bailey en Pepsi dan he das moeilijk.
Ik heb Roger ook al een mailtje gestuurd. Hij zei dat het een man is nou volgens mij is het een hetje hahahaha
Das lekker heb ik een bonte witmasker en is het een hetje.
Nou we zien het wel. Maar zoals Baliey nu is haal ik er echt geen man uit, of zijn er ook mannen die gewoon veel rustiger zijn als andere mannen. Want als je die jongen van vorig jaar hoort brabbelen onwijs leuk, trouwens ook maar goed want we dachten in het begin ook dat het poppen waren, maar het zijn echt mannen met een hhheeeelllleeeee witte kop hahahah
Zo zie je maar het is soms echt een verrassing.

Groetjes daantje