19 april 2024, 09:27:29

Fotowedstrijd - juli '10

Gestart door Sanna, 2 juni 2010, 08:30:25

« vorige - volgende »

spelende valkjes

foto 1
foto 2
foto 3
foto 4
foto 5
foto 6

jaggertje

Citaat van: kokoriena op  7 juni 2010, 15:17:44
als ik onze sloper aan het spelen krijg doe ik mee:p

kuifje verdient wel duizenden  diamanten mediales voor zen fotos en  da beesje en zen baasje verdient het etmisnte kunnen julie  ni tegen dat da ebesje  duzienden keren schoonder is dan die van julie  sorry zenne maar vind eht oneerlijk dat julei enkel op netrasisten stemmen en  ni op eerlijke mensen 

jaggertje

sorry zenne maar da fotowedstrijd is  zo onzozel als iets tis toch altijd dezelfde koppen da winnen inplek van  iedereen opzenminst een kans et geven  en  te stemmen op andere inplaats van altijd op landgenoten zoals  nederland bv   ben egen rasist maara ndere mensen  van andere landen miogen ook een kans hebben iedereen gelijk voor de wet  en dat geld ook op het net dus aub niemand iutsliuten avnwege dat eht geen alndgenoot van u is please en vriendelijkere reacties mag ook wela ls er iemand kritiek geeft  kritiek geven is voor neimand leuk   en zeker niet als  ze er ni om vragen 

patty_dordtse valkjes

 ??? ??? ???

iedereen mag stemmen op wie ze het leukste vinden toch en er staat toch niet bij van wie deze foto's zijn en er staat al zowiesow al geen land naam bij  ::)


maar goed het is een foto met een mooi valkje erop alle valkjes zijn mooi welke mutatie het ook is en sommige foto's die zijn mss duidelijker en scherper en speelser of grappiger ...

dus kom op met leuke berichtjes je wint er niks mee hoor!!!


;D ;D ;D

het is voor de leukigheid bedoelt en verder geen andere ged8te erachter gaan lopen zoeken  :-[
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

hilde

ik heb ook al eens gewonnen en woon in belgie

kokoriena

Citaat van: Serita op 10 juni 2010, 21:15:58
Woehoee hopelijk kan ik deze maand eindelijk mee doen!! :D


welke foto is van jou?:)

*Yvon

7 juli 2010, 19:17:47 #20 Last Edit: 7 juli 2010, 19:20:27 by *Yvon
Citaat van: jaggertje op  5 juli 2010, 20:16:58
sorry zenne maar da fotowedstrijd is  zo onzozel als iets tis toch altijd dezelfde koppen da winnen inplek van  iedereen opzenminst een kans et geven  en  te stemmen op andere inplaats van altijd op landgenoten zoals  nederland bv   ben egen rasist maara ndere mensen  van andere landen miogen ook een kans hebben iedereen gelijk voor de wet  en dat geld ook op het net dus aub niemand iutsliuten avnwege dat eht geen alndgenoot van u is please en vriendelijkere reacties mag ook wela ls er iemand kritiek geeft  kritiek geven is voor neimand leuk   en zeker niet als  ze er ni om vragen  

Als je een discussie wilt aangaan kan je daarvoor beter naar de topic discussieplatform gaan.
Open daar een nieuw onderwerp.  :)
Dit is een topic om gezellig te houden en niet voor dit soort uitspraken.

Groetjessss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Lin

(Even reactie als moderator van discussieplatform. Discussieplatform is alleen voor discussie die niet op personen/bedrijven zijn gericht, dus persoonlijke aanvallen. Als er problemen zijn met de regels van het forum stuur dan een Im naar Peter de beheerder van dit forum.)

Leuk dat de fotowedstrijd nog steeds mooie fotos oplevert!


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Serita

Citaat van: kokoriena op  7 juli 2010, 00:09:50
Citaat van: Serita op 10 juni 2010, 21:15:58
Woehoee hopelijk kan ik deze maand eindelijk mee doen!! :D


welke foto is van jou?:)


Nummer 2, is een van de eerste dagen bij ons ;) Inmiddels heb ik nog wel leukere speel foto's hooe, ze is inmiddels bijna een maand bij ons 8)

kokoriena


da was de enige moment da ik mijne kon fotograferen en das wanneer hij men bandje vernielde:p maffe

die van jou is wel heel schattig^^

vind wel dat die met de cdspeler de leukste foto is:p effe een plaatje draaien,gezellig

dimi859

19 juli 2010, 18:03:51 #24 Last Edit: 19 juli 2010, 19:12:54 by dimi859
hey mensen
heb 2 vraagjes over de wedstrijd
kan ik nog steeds meedoen met deze wedstrijd of moet ik wachten tot volgende maand?
mijn foto bedraagt 4,71 mb
hoe moet ik deze verkleinen zodat ze maar 60 kb meer bedraagt om mee te doen???

P.S. heb windows 7 als software.
grtjs

Sanna

Hallo Dimi,

Helaas, voor deze maand kun je niet meer meedoen. Het thema voor augustus wordt binnenkort bekendgemaakt en dan kun je tot eind juli een foto insturen. Hoe je je foto's makkelijk kunt verkleinen kun je hier lezen:

http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,16188.0.html

Groetjes, Sanna

Sanna

Citaat van: Sanna op 20 juli 2010, 08:00:39
Hallo Dimi,

Helaas, voor deze maand kun je niet meer meedoen. Het thema voor augustus wordt binnenkort bekendgemaakt en dan kun je tot eind juli een foto insturen. Hoe je je foto's makkelijk kunt verkleinen kun je hier lezen:

http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,16188.0.html

Groetjes, Sanna



Op uw wenken bediend! ;D ;D:

http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,36398.0.html

dimi859

Citaat van: Sanna op 20 juli 2010, 10:22:17
Citaat van: Sanna op 20 juli 2010, 08:00:39
Hallo Dimi,

Helaas, voor deze maand kun je niet meer meedoen. Het thema voor augustus wordt binnenkort bekendgemaakt en dan kun je tot eind juli een foto insturen. Hoe je je foto's makkelijk kunt verkleinen kun je hier lezen:

http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,16188.0.html

Groetjes, Sanna



Op uw wenken bediend! ;D ;D:

http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,36398.0.html


ok bedankt voor de hulp :p :p :p

kokoriena

proficiat aan het eerste valkje, die heeft het echt verdient ;)

vind het alleen jammer om laatste te eindigen maar ga zeker mooiere foto's proberen te trekken  ;D

Always look..

Citaat van: kokoriena op 21 juli 2010, 13:07:50
proficiat aan het eerste valkje, die heeft het echt verdient ;)


Dank je Kokoriena!  maar we moeten niet te vroeg juigen ;)
En eigenlijk vind ik dat Diddie het toen helemaal niet verdiend had...
Hij was daar vooral erg vervelend  ;D
Steeds als ik de muziek aan zetten draaide hij aan die knop zodat de muziek weer uit was  :o ::)

Helaas is Diddie er niet meer maar zou het leuk vinden als me manneke toch nog eens de foto wedstrijd zou winnen!
Spannend!! xx