7 mei 2025, 18:25:29

Raar verenpak, ernstig?

Gestart door Kiko, 25 april 2010, 13:30:33

« vorige - volgende »

Kiko

Ik heb vorig jaar een valkje gekocht bij een dierenwinkel. De vogels daar zaten in allemaal volliere's. Ik mocht de valk aanwijzen die ik graag wou hebben. Dat heb ik gedaan. Thuis aangekomen bleek het een hele andere valk te zijn die ik had aangewezen. Maar dat maakte mij niet uit. Ik ben er blij mee. Maar wat mij wel meteen aan hem opviel is dat hij anders in de veren zat dan zijn soortgenootjes. Weet niet precies hoe ik het uit moet leggen maar het lijkt wel een ragebol.

Heb vanalles geprobeerd om hem er weer goed uit te laten zien, maar niets heeft tot nu toe geholpen.

Wie kan mij vertellen wat het precies is en hoe mijn topper Koko weer een mooi glad verenpak krijgt?

Alvast bedankt!
Groetjes Kim  & Koko

Hermien

Heb je er misschien een foto van?

Kiko

Heb op het moment geen foto op de computer staan. Maar zal zo snel mogelijk eentje maken!  :)

johan D

Beste Kim,

Ik weet ni hoe oud je valkje al is, maar het is zo als vogels (of dieren over het algemeen) al wat ouder zijn kan het ook zijn dat de veertjes of verenpak zoals jij het zegt al wat minder mooi is...

Weet je soms hoe oud hij al is?

Groetjes! Johan D

Kiko

Hoi Johan,

Heb echt geen flauw idee hoe oud hij kan zijn. Heb hem nu ongv bijna een jaar. Maar het lijkt of er hapjes uit zijn veren missen. Heb nog geen foto, maar zal ik zo snel mogelijk er even opzetten

Groetjes Kim

Kiko

Foto's zijn niet bepaald duidelijk, hij had niet zoveel zin om te poseren :(

Kimm

hoi,

ik kan zo niet echt duidelijk zijn verenpakje zien. misschien dat je nog een keertje een betere foto hebt?
het kan ook met de voeding en de vitamines te maken hebben.

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010