we hebben weer een nieuwe!!! ( deze is niet ziek)

Gestart door adnaloj, 5 januari 2004, 23:28:58

« vorige - volgende »

adnaloj

hallo allemaal,

we hebben er een valkje bij!
ze heet megan ( officieel pino )
maar dat vonden we niet zo leuke naam
ts een geparelde echt een hele mooie.!
wel weet ik en ter ook dat E.T niet te vervangen is en dat gaan we ook niet proberen.

groetjes jolanda en terence

Paul

Hoi Jolanda en Terence,

Een valkje is inderdaad niet te vervangen maar een andere erbij is natuurlijk altijd wel heel leuk :-)
Met deze zullen jullie hopenlijk wel veel langer plezier beleven.
Heel veel plezier met Megan maar dat zal zeker lukken.
Is Megan ook al een beetje tam?

Groetjes, Paul

daan

Heel veel plezier met Megan.
Tuurlijk is een valkje niet te vervangen maar je mist het zo hé.
Het geeft weer een hoop gezelligheid met zich mee en liefde.
Veel plezier met jullie nieuwe aanwinst.

Groetjes Daantje

Stijn dc

hello

veel gleuk met je nieuwe aanwinst. mss kan je nieuwe valkje het verlies van ET wat verzachten.

SDC:D

Theetje

Hallo,

Gefeliciteerd met jullie nieuwe valkje Megan.
Natuurlijk kan ze ET niet vervangen, maar ze vult wel een gaatje op dat overbleef.

Geniet lekker van jullie valkje

Groetjes

Theetje


adnaloj

hallo allemaal

wat een leuke en snelle reacties allemaal.
nee ze is niet tam en ik denk dat dat ook niet meer wil.
ze komt uit een eenzaam huisje baasje was altijd aan het werk en daarom deed ze haar ook weg...

groetjes

Theetje

Hoi Jolande,

Met heel veel geduld en liefde zul je haar waarschijnlijk nog wel wat tammer kunnen maken dan ze nu is. Helemaal tam wordt natuurlijk wat moeilijk. Heel veel tijd aan besteden en haar leren dat ze jullie kan vertrouwen, dan komt het vast nog wel goed daarmee.

Groetjes

Theetje


giovanni

yo!

Tof dat je een nieuw valkje hebt aangeschaft  :) en zoals al gezegd, is ET niet te vervangen.
En hopelijk krijg je ze tammer

grtjs

Tara

Hoi Jolanda,

wat leuk dat je een nieuw valkje erbij hebt, je zal haar nu zeker veel aandacht schenken, ben ik zeker :-).

Veel plezier met Megan!

Volgens mij zal Megan nu ook b'tje je pijn verzachten, maar vervangen kan ze nooit natuurlijk ...

Groetjes, Tara

adnaloj

nou megan is echt een trutje hoor! je hoeft er maar langs te lopen en ze blaas al!!!
vertrouwt vindt ik het niet met mijn zoontje die graag zijn kleine vingertjes in de kooi wil steken....
maar ze gaan alle 3 dit voorjaar in een buitenvoliere.
en dan heb ik geen zorgen meer hierover, wel vindt ik dit jammer voor cleo zij is namelijk heel tam en ik ben bang dat dat gaat veranderen... ik zou ook niet weten hoe ik haar uit een buitenvoliere moet halen om haar gezellig bij ons op de bank te zetten.... iemand een idee?

groetjes jolanda

Paul

Hoi Jolanda,

Ik weet niet of de volliere zo groot word dat je erin kan staan maar anders kan je hem in de volliere in een vervoersbalkje doen en zo mee naar binnen nemen en daar weer los laten.
Je hebt dan wel een valkje wat tam blijft als je dat elke dag of om de dag even doet.
Een buitenvolliere is natuurlijk wel heel mooi en je valkjes hebben er ook lekker de ruimte.

Groetjes, Paul

Nes

Hoi Jolanda,

nog gefeliciteerd met je nieuwe valkje Megan  :)

Groetjes Nes.

adnaloj

heeeeeeeeeeeeey das een goed idee paul!!!
ik zat ook al te denken om een stukie uit mijn muur te halen met een luikje ervoor zodat ik niet met haar "buiten" hoef te lopen....
maar ik vindt jou idee beter thanx

groetjes jolanda