3 mei 2025, 19:55:30

katten verjagers

Gestart door Peanut2009, 23 mei 2010, 17:38:50

« vorige - volgende »

Peanut2009

Hallo allemaal,

wij hebben een buitenvoliere aangeschaft maar nu hebben wij ontzettend last van katten. Nu had mijn vriend iets gelezen over een ultrasone kattenverjager, heeft iemand van jullie hier misschien ervaring mee en wil die delen met mij?

Groetjes Angela

jeroenn

je kan bijna niets er tegen doen.
vele hebben hier last van wij namelijk ook.
alleen onze eigen katten doen het zelf niet.

Saar

Ik heb zelf ook last van vreemde katten in mijn tuin...
Je moet ze heel erg laten schrikken... Bv een plons water over z'n kop gooien. Bij de meeste katten helpt dat wel. En anders iets van stroomdraad om je voliere spannen?

biene

wij hebben er zelf geen ervaring mee, maar heb wel van bekenden gehoord dat t goed werkt.
kun je niet iets van reviews vinden ofzo op internet?
vaak als mensen zoiets op internet gekocht hebben laten ze op de site met een berichtje weten wat ze er van vinden.

Rob S

Touw om de tuin heen met schrikdraad, dat leert ze wel af ;) En anders de buren waarschuwen dat ze de katten in hun eigen tuin moeten houden, desnoods aan een lijn ofzo.

Groeten

mariejj

of een leuk kattenhatend hondje nemen  ::)  :P

Zelf denk ik dat andere dieren ook last zullen hebben van dat ultrasone geluid,  ook de hond/kat van de buren die in zijn eigen tuin staat misschien?   Ik weet niet tot hoever dat geluid gaat?  ;)

Peanut2009

op internet stond dat hij 25meter bereik heeft, maar we hebben er inmiddels 1 besteld en hij is al binnen, op het kastje zelf staat 5 meter.. de hond van de buren heeft er in ieder geval gelukkig geen last van, hij stond kwispelend aan de schutting, op de hoogte waar het kastje nu staat. Onze buren hoorde 's nachts iedere keer katten maar wij zelf hoorde daar dus niks van :S dus ik weet nog niet of het werkt ;)