28 april 2024, 03:44:47

Noah

Gestart door Lique, 4 januari 2004, 18:30:13

« vorige - volgende »

Lique

Hoi allemaal,

Ik kreeg net een telefoontje van Dr. Feld.
Hij luisterde naar zijn voice mail en hoorde mijn berichtje van zondag. Hij was in de war, en dacht dat deze van vandaag was, en belde mij.
Maar ik ben wel blij dat hij mij nog een keer belde.
Hij gaf ook aan, dat de voeding langzaamaan afgebouwd kon worden, en was blij te horen, dat haar ontlasting groener werd, en dat ze zelf weer wat aan het eten was.

Dit stelt me ook enorm gerust.

groetjes Lique

Annouschka

Dag Lique en Peter,
ik ben, net zoals alle anderen, ook zeer blij voor jullie en voor Noahtje dat alles terug beter gaat.  Je ziet wel dat ze gevochten heeft he om nog lang bij jullie te mogen zijn, jullie moeten wel zeer goede baasjes zijn he :)
Groetjes van Annouschka

Mandy

Gelukkig dat het beter gaat, maar weet Feld ook wat dit geweest heeft kunnen zijn?
Zou ze misschien iets verkeerds gegeten kunnen hebben waarvan haar ontlasting zwart werd en ze niet lekker werd?
Misschien dat ze bij een plant kan ofzo? ::)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Lique

CitaatGelukkig dat het beter gaat, maar weet Feld ook wat dit geweest heeft kunnen zijn?
Zou ze misschien iets verkeerds gegeten kunnen hebben waarvan haar ontlasting zwart werd en ze niet lekker werd?
Misschien dat ze bij een plant kan ofzo? ::)
nee, feld weet ook niet wat het is. het gebeurt wel vaker, dat een dier spontaan stopt met eten en drinken.
lijkt wel een soort zelfmoordpoging ofzo.
maar nee, ze kan niks giftigs binnen hebben gekregen, en al helemaal geen plant. de laatste plant heb ik net weg gedaan, dat was bamboe. maar dat is ook niet giftig.

Cobie

Heeeeeeeeee Moppie.

Toppie hoor dat meen ik oprecht. Het was Noah`s tijd nog niet, en dankzij jullie goede zorgen is ze er nog. Ik mag hopen dat 2004 toch een beter jaar word voor jullie en de valkjes.

Dikke kus Cobie.
Groetjes van Cobie en de valkjes

[/glow]
Cobie's valkjes klik hier

Sanna

Hoi Lique!

Blij te lezen dat het nu weer een stuk beter met Noah gaat zeg! Pak van m'n hart. Zorg maar lekker verder voor je kleine moppie en dat ze nog maar heeeeel oud mag worden ;)

Groetjes!

Nes

Hoi Lique,

wat fijn dat het weer wat beter gaat met Noah  :) wel vervelend dat er geen oorzaak valt aan te wijzen  :(
Maar het belangrijkste is dat ie weer helemaal beter wordt.
Geen hem maar een knuffel van mij.

Groetjes Nes.

Liek

Jeeeeee dat is goed nieuws!
Gelukkig maar voor die kleine nootje en natuurlijk ook voor jullie!
Groetjes Liek

Peter

Hoi allemaal,

Allereerst bedankt voor alle lieve berichtjes. Met Noah gaat het steeds beter, we hadden een kooi speciaal voor haar klaar gemaakt voor wat rust, ze werd al steeds drukker en ze wou na de anderen toe. Vandaag vloog ze toen ze los was direct naar de grote kooi en zit weer bij de anderen.

We houden natuurlijk nu een extra oogje in het zeil om te kijken of ze goed eet.

Groetjes,
Peter

Tara

Hoi Peter,

dat klinkt in ieder geval erg goed, ben echt blij om dit te horen, zo te horen komt alles weer piekfijn met Noah!

Paul

Hoi Lique en Peter,

Noah is echt heel snel opgeknapt zeg dat is echt heel erg fijn.
De medicijnen zullen wel goed zijn aangeslagen meteen want anders was ze niet zo snel opgeknapt.
Het lijkt er gelukkig op dat ze weer helemaal gaat herstellen voor zover ze dat al niet is :-)
Heel fijn om te lezen dat het nu alweer zo goed gaat.
Als ze al interesse toont in andere valkjes is dat een heel erg goed teken.

Groetjes, Paul

giovanni

hello Lique&Peter!

Tof om te horen dat het weer goed gaat met noah :)

Theetje

hoi peter en lique,

geweldig dat nootje weer helemaal opknapt!
had ook niet anders verwacht met jullie verzorging ;)

groetjes

Theetje


tommy

jeetje wat gaat die hard zeg
gaaf hoor ben blij dat het zo goed afloopt allemaal.geef ze maar dikke knuffel
Grt Annemieke