16 april 2024, 16:38:00

Ik en mijn koco

Gestart door Angelique05, 14 mei 2010, 22:32:45

« vorige - volgende »

Angelique05

14 mei 2010, 22:32:45 Last Edit: 15 mei 2010, 08:51:55 by Angelique05
Hallo, ik zal me even voorstellen, mijn naam is Angelique Nienhuis en woon samen in Berkel en Rodenrijs met mijn 4 katten, 1 zoetwateraquarium, mijn valkparkiet Koco, mijn zoontje Joey van 15 maanden en mijn lieve man Klaas.

Sinds 9 april ben ik de trotse eigenaar van koco de valkparkiet, koco heeft een lief karaktertje en houdt van lekker veel kroelen.
Koco vraagt veel aandacht en dat is opzich natuurlijk wel erg leuk, maar hij moet er zo nu en dan ook nogal eens bij schreeuwen ::) ::)..
Dus na een beetje navraag te hebben gedaan hier op het forum ben ik tot de conclusie gekomen dat koco er een vriendje bij gaat krijgen.
Toen ben ik bij Sylvia en Louise terecht gekomen via kim(kim heel erg bedankt voor dit adresje :) )
Eenmaal thuis bij syl en louise, waren we niet alleen helemaal weg van de prachtige en voorral lieve vogels maar ook van syl en louise.
We voelen ons daar erg op ons gemak en ook koco hebben we meegnomen om een vriendje te laten kiezen en ook die had het super naar zijn zin daar :)

We zouden uiteindelijk voor mc dreamy gaan (ook wel dj voor ons) maar het leek er toch op dat dreamy wel lekker bij ons wou zitten, maar dat koco en dreamy het toch wel wat moeilijker met elkaar hadden..
Dus gezien er bij syl en louise al wat gepiep van zolder komt uit de nieuwe eitjes wachten we tot het volgende nestje en dan gaan we toch voor een popje.
Ik ben zo benieuwd... Spannend hoor allemaal.
Foto's van koco volgen nog, die ga ik er morgen ff op zetten als alles op maat is  :P :P..
groetjes en slaap lekker voor strakkies :)

xxxx angelique

Lieve groetjes
Angelique
http://hobby-angel.blogspot.nl

Caroline

Hey leuk, je hebt een boekje geopend .... ik kom je ook volgen hoor.  :D

Veel plezier in je eigen boekje.

Fijn weekend en groetjes van Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Hermien

Nou Angelique, dat heb je toch maar weer even mooi opgetypt. Inmiddels heb ik het geluk je al een paar keer bij Syl en Louise ontmoet te hebben, dus heb er een gezicht bij zal ik maar zeggen. Koco is beslist een heel lief valkje en wat heerlijk dat je hem gewoon mee kunt nemen in een reismandje. Echt helemaal te gek. Helaas gaat dat wat moeilijk met mijn 'Vliegtuig'. Dan zou ik vier mandjes moeten hebben en ze zouden bij anderen beslist niet zo keurig op tafel blijven zitten of op mijn schouder. Je zult ze dus hier aan het Vederkruid moeten komen opzoeken als je ze wilt zien. Mc Dreamy is ook al zo'n schatje, net als zijn andere broertjes en zusje Pheebee. Maar ik begrijp dat je nu toch voor een popje gaat. Dat wordt dan weer een spannende tijd van wachten en wachten en duimen. Sterkte daarmee! Ik hoop van harte dat je geduld beloond gaat worden.

Knuf van mij en mijn veertjes aan het Vederkruid.

                                       :-*   :-*   :-*   :-*

amazingleeuwtje

Heej Angelique ;D

Leuk dat je een dagboekje bent begonnen, uiteraard ga ik jou volgen ;). Ik zie een stukkie van jou kooi is inderdaad een gave kooi..

Hier nog steeds een piepei, je mag raden wie het eerst vanmorgen op zolder was om te kijken of er een donsje lag ;)..

Liefs Syl

bobbie

Ah, leuk Angelique, dat je een dagboekje bent begonnen. :D

Wat een mooierd is Koco en inderdaad een schitterende kooi 8). De King?

Toch wachten op een popje begrijp ik uit het bovenstaande.
Knap hoor, wat een geduld. Ik zelf denk dat Koco zich bij elke nieuwkomer even zal gaan bewijzen en zijn plekje zal verdedigen. Heel normaal gedrag, jaloers zullen we maar zeggen ;), aandacht delen zal ie niet zo leuk vinden. Maar alles went ;D ;)

Ik zal je verhalen hier blijven lezen, ik vind het ook wel spannend. :)

groetjes, Nel :)


bobbie

......... en je hebt 4 katten lees ik.

Muis doet een kat na  ;D, denk dat ze bij katten heeft gezeten.

Angelique05

hallo allemaal. bedankt voor jullie leuk berichtjes, gister waren we gezellig op visite in moordrecht en daar heb ik natuurlijjk ook wat foto's geschoten van koco & co :)
Hier komen ze:







nou ben erg benieuwd wat jullie er van vinden, een aantal foto's was nog te groot, dus die moeten nog even worden verkleind, maar hier dan toch wat leuke foto's..
lieve groetjes angelique
Lieve groetjes
Angelique
http://hobby-angel.blogspot.nl

amazingleeuwtje

Hele leuke foto's  :-* :-* :-* :-*...

bobbie

 ;D

Lijkt erop dat ik er helemaal naast zat :-X Dreamy richting Koco agressief of was het precies een verdedigingsaktie die op de foto staat? ;)

Leuke foto's.

Groetjes, Nel :)

Kimm

leuke foto's!!!

ik ben toch heel erg benieuwd naar je kooi hoor :D

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Angelique05

Hoi hoi,

Vandaag krijgt de kooi weer even zijn schoonmaakbeurt en dan gaat hij gelijk op de foto, dus nog ff geduld hihihihihi, maar hij komt eraan hoor, ik heb ook nog een foto van jou schatje kim, maar die was nog te groot, dus die komt ook nog wat later..

Enne hoe vroeg was je wakker, want ik gok dat jij als eerste op zolder was om te kijken voor het donsje hahahahhaha...

xxx angelique
Lieve groetjes
Angelique
http://hobby-angel.blogspot.nl

Angelique05

Citaat van: bobbie op 15 mei 2010, 09:09:30
......... en je hebt 4 katten lees ik.

Muis doet een kat na  ;D, denk dat ze bij katten heeft gezeten.


hahahaha wat gaaf zeg, ik denk dat het dan maar goed is dat muis hier niet is, als de katten een ander kat horen raken ze vast in paniek hahahahahaha :P..

Lieve groetjes
Angelique
http://hobby-angel.blogspot.nl

Angelique05

Citaat van: sylvia59 op 15 mei 2010, 08:58:47
Heej Angelique ;D

Leuk dat je een dagboekje bent begonnen, uiteraard ga ik jou volgen ;). Ik zie een stukkie van jou kooi is inderdaad een gave kooi..

Hier nog steeds een piepei, je mag raden wie het eerst vanmorgen op zolder was om te kijken of er een donsje lag ;)..

Liefs Syl



ja de rest van het andere stuk kooi komt vandaag, de kooi moet weer even worden schoongemaakt en dan gaat hij gelijk op de foto  ;D

hahahhaa tja dat is moeilijk maar ik denk dat het kim was :P :P :P....

maar als ik het goed begrijp is er nog niks uit het eitje gekropen..
Spannend hoor..
Ben erg benieuwd..

xxx
angelique
Lieve groetjes
Angelique
http://hobby-angel.blogspot.nl

Angelique05

Citaat van: bobbie op 15 mei 2010, 09:22:07
;D

Lijkt erop dat ik er helemaal naast zat :-X Dreamy richting Koco agressief of was het precies een verdedigingsaktie die op de foto staat? ;)

Leuke foto's.

Groetjes, Nel :)


Tja wat het nou precies was, geen idee, dat is ook een beetje de rede dat ik twijvelde en nu toch maar wacht op een popje van syl's komende nestje..
Ben erg benieuwd hoor.. wel spannend..
Lieve groetjes
Angelique
http://hobby-angel.blogspot.nl

Hermien

Nou, eerlijk gezegd vond ik het geen echt agressief gedrag van McDreamy, hoor. Waarschijnlijk zag hij Koco als een indringer. Hier hebben mijn 'Vliegtuig'onderdelen dat ook af en toe, maar zolang ze niet echt tot een gevecht komen, vind ik het prima. Ze kunnen uiteindelijk ook niet zonder elkaar. Maar je hebt helemaal gelijk als je naast Koco, die van zichzelf een erg rustig valkje is, een popje wilt zetten. Sylvia zei het ook al: popjes zijn over het algemeen sowieso rustig van karakter. En dan speelt de mutatie ook nog een rol Wildkleurtjes zijn nou eenmaal drukker van aard. Dus denk ik dat je een goede beslissing hebt genomen om nog even te wachten. Fijne dag en sterkte met het poetsen van je kooi. Ik denk dat jij dezelfde hebt als ik......



                             ;D   ;D   ;D   ;D