16 april 2024, 15:13:09

Mijn eerste jonge valkjes

Gestart door Erwin, 18 mei 2010, 22:45:31

« vorige - volgende »

Erwin

Hallo Allemaal,

Ik heb vanavond mijn eerste jonge valkjes aangeschaft. Volledig natuurbroed. Toch hebben ze heerlijk wat zaden uit mijn hand gegeten. De komende dagen blijven ze in het nachthok en dan gaan ze heerlijk naar buiten

groetjes Erwin

Geo

Gefeliciteerd met de aanschaf van je valkjes.

Succes verder

*Yvon

Hoi hoi

Je hebt er wel een stel leukerds bij.  :D
Nu dagelijks de voliere in met wat lekkers en ze blijven redelijk tam.  ;) :D

Groetjessss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Erwin

Hoi,

De vogels nu voor de 2e dag even naar buiten gelaten, gisteren moest ik ze natuurlijk weer het hok in helpen. Geen probleem kan de jinge redelijk pakken, geef ze dan eerst een stukje appel uit de hand om ze vervolgens oor het schuifje te zetten, ja dan gaan ze het nacht hok weer in.

Vandaag natuurlijk weer naar buiten, nadat ik eerst de jonge even in de hand heb gehad en natuurlijk weer wat lekkers had gegeven. en ja hoor na een tijdje alle 4 vanzelf het hok in om vervolgens met vieren heerlijk de voerbak te plunderen.

Hoe bedoel je ze leren snel, ze weten dus al dat ze echt binnen moeten zijn voor hun hapje.
Nou de komende dagen even doortrainen laat ze nog niet de hele dag buiten en dan mogen ze lekker der gang gaan.

Toen ik het zag gebeuren zaten er 2 volwassenen en een meid van 13 jaar echt te genieten van het schouwspel.
Superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

gr Erwin

biene

wat een mooie valkjes  ;D
veel plezier ermee!