29 maart 2024, 15:23:03

cinnamon of wildkleur?

Gestart door Bianca, 4 januari 2004, 03:38:22

« vorige - volgende »

Bianca

hallo ik heb net nog wat foto's gemaakt,
Mischien doet dit nog wat stof opwaaien?
 :D
nou let op hoor, he nog even een vraagje
Hoe komt het dat mijn foto's zo klein zijn vergeleken met die van jullie?
Is dat omdat ik veel pixels gebruik voor m'n foto's?
Nou ik hoor het wel




oh ja ik heb tegenwoordig een eigen site samen met m'n vriend mischien wel leuk om een kijkje te nemen?
http://members.chello.nl/d.boef/
groetjes Bianca

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

Mandy

5 januari 2004, 16:30:21 #16 Last Edit: 5 januari 2004, 20:46:17 by Mandy
Ik hou het bij een wildkleur hoor! ;)

Ha, wat toevallig, mij vriend rijdt ook motor en 2 vrienden van ons ook, die hebben ook een motorzaakje. Mijn vriend heeft hun site gemaakt, kijk maar eens;
http://home.tiscali.nl/racingray//startpage.htm

Hun zitten ook vaak op forums van motorsites; motorforum en GSX site ofzo, ik heb er zelf allemaal weinig verstand van hoor. ;)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Paul

Hoi Missmelig,

Op de 4 nieuwe fototjes lijkt het op de laatste 3 echt duidelijk toch een wildkleur alleen op de eerste komen de kleuren wat bruiner over en daarop lijkt het wel meer een cinnamon.
Ik heb ook nog even op je site gekeken bij de vogeltjes en daar zou ik ook op alle foto's zeggen wildkleur.
Ik weet niet of je een fotobewerkingsprogramma gebruik maar daar kan je de grootte van de foto mee aanpassen zodat ze groter op het forum komen te staan.
Ik heb hier bijvoorbeeld de eerste iets groter gemaakt en dan komt ie wel wat duidelijker over.



Groetjes, Paul

Karin

Hahaha Mandy, volgens mij is Paul net als 80 % van de mannen kleurblind  ;D Mijn Luna een wildkleur ! Hmff  ;D Grapje hoor Paul. Weet je wat missmelig, neem je valkje eens mee als we een bijeenkomst hebben  ;D Dan zullen we er eens met zijn alle naar kijken en dan de meeste stemmen gelden  :D

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

giovanni

5 januari 2004, 21:35:48 #19 Last Edit: 5 januari 2004, 21:37:50 by giovanni
Nou, heb m'n bril opgezet, vind het nou raar of niet, maar ik zie er een cinnamon in :). Zou eigenlijk beter zijn als je ene foto neemt met een wildkleur ernaast, zou beter vergelijkbaar zijn.

En ow, bianca & mandy... Mooie tattoos!
Ben ook van plan om er in april een op mijn rug te plaatsen. maar natuurlijk moet ik nog deze: € hebben. (wil ene van €380, dus zal eens moeten diep in m'n geld scharten! m'n zus heeft er ook 2)  :)

Heb ook even gekeken op je site, en je hebt zeer mooie japanse kois!!

Bianca

dank je wel Gio voor je complimentjes
het word wel steeds verwarrender zeg,
Mischien wel een goed plan om 'm 's naast een andere 'wildkleur' te zetten.
Ik weet het echt niet meer...........
Ja eigenlijk maakt het ook niets uit, vind het gewoon leuk om te weten ;DLief is ze toch wel!
en om even terug te komen op m'n koi
Die heb je in achterlijk veel variaties en die haal ik zo uit elkaar.....
En dan nog wel japanse namen.......whahahahahaha
He heb je een plaatje van die tattoo die je wilt laten zetten?
Wel veel geld hoor! hij moet zeker wel erg groot zijn?
nou ik hoor wet wel weer
Mazzel Bianca

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

Paul

Hoi Karin,

Ik hoor niet bij die 80% hoor :D
Maar ik heb ook wel eens een cinnamon op de foto gezet hier die sprekend op een wildkleur leek op de foto.
Met adobe heb ik er toen weer een cinnamon van gemaakt  :D
Als je uitgaat van een donkere wildkleur zie je makkelijk verschil maar ik heb hier ook een hele lichte wildkleur en dan zie je op de foto's amper wat het is.
Als je een valkje in het echt ziet is het veel duidelijker zichtbaar.

Groetjes, Paul

yentl

ey!
ik zou zeggen een cinnamon maar aan die foto's te zien bij de anderen zie je heel erg duidelijk het verschil dus ik denk ook dat je een wildkleur hebt...

groetjes Yent'l

yentl

hoi, heb je site bezocht en nu weet ik bijna zeker dat het een wildkleur is!!!

giovanni

ello bianca!

Als je kijkt op de foto van m'n handtekening, zie je dat het van elks een is, dus dat is idd duidelijker.
En sterk dat je die japanse namen uit elkaar kan houden ;)!! Zou ik niet kunnen! (en een grote valkenpluim voor missmelig!)
En nee, heb geen plaatje :( heb die gezien toen ik met m'n zus mee ging naar de tattooshop. En ja, het is een grote, van links naar rechts bovenaan m'n rug. Maar áls ik em laat zetten, zet ik zeker een foto op de site

Tara

Hoi,

het is inderdaad zeker weten een wildkleur, zal wel door de flits komen zeker dat die wat bruin uitslaat, hier is dat ook vaak zo .... Maar het is toch zo'n schatje :)

Groetjes, Tara