5 mei 2025, 02:55:38

Praat me even wat hoop in!! ;D

Gestart door PM, 7 juni 2008, 22:47:45

« vorige - volgende »

PM

Haaj Haaj

Ik krijg dus over een klein weekje me nieuwe valkparkietjes, een man en een pop.
Ik lees hier zoveel verhalen dat mensen een stelletje hebben en die helemaal niet tam krijgen, omdat ze heel erg aan elkaar gaan hechten enzo en dan niet meer aan mensen.

Dus mijn vraag is, heeft iemand ook een stelletje die gewoon tam is en met mensen om blijft gaan?
ik had hiervoor een man alleen zitten en die was egt super tam..
'K zou het zo jammer vinden als dat dit x niet zo zou gaan.. dan zou ik mischien beter 2 poppen of 2 mannen kunnen nemen??
Pff :-\ stres stres.. en ze moeten zoizo wel met ze 2e want ik vind het zielig als hij of zij als ik op school ben alleen zit..

Groetjes kim(help! :P)
Groetjes van Kim & Livestock:
Pájaro & Maori  Jet & Bram  Lemon  Pip  Benji

Anja

Hoi Kim,

Ik heb 2 koppeltjes en ze zijn alle 4 tam. Ze willen ook door ons gewoon geknuffeld worden.

Als je ze hebt dan moet je de aandacht verdelen over allebei de valkjes. Je hebt er veel geduld voor nodig en het kost even wat tijd maar dat zul je er vast voor over hebben.

Groetejs Anja

PM

Hallo anja :)

Dankjewel voor je reactie :D
Uiteraard heb ik dat er voor over.. Gaat helemaal goedkomen!:) ik zal hier een dagboek bijhouden over hoe het gaat en wat foto's plaatsen.

Groetjes, kim.
Groetjes van Kim & Livestock:
Pájaro & Maori  Jet & Bram  Lemon  Pip  Benji

Anja

Dat is leuk als je een boekje bij gaat houden. ik kom zeker buurten in je boekje en probeer het ook te gaan volgen.

groetejs Anja

mirkelam100

hey ik heb mijn valkparkiet juist 3 dag dus hij is nieuw kan het lang duren dat hij hantam kan worden ik heb ze wel 1 keer vrij ront laten vliegen of is het goed dat ik zijn vleugels laat knippen?

Elles

ik heb nu ook twee vogels, en zijn bijde gewoon tam;)
gewoon allebij veel aandacht geven, ook afzondelijk van elkaar! of neem één vogel mee naar een andere ruimte, zodat ze elkaar niet zien en horen bijvoorbeeld. dan heb je de volledige aandacht!