kan iemand mij eens helpen gewoon uit nieuwsgierigheid

Gestart door hilde, 4 mei 2010, 15:42:48

« vorige - volgende »

hilde

kan iemand dit is testen die jonge valkjes hebben laten testen door dna want die weten het geslacht al

wilde gewoon iets testen onder de vleugel van valkjes bevinden zich kleine ronde ringen dan zijn het popjes en ovaal ring mannetjes

bij lutino's en albino's gaat dat ook mits een bleulight erop schijnen naar het schijnt

wil iemand dat bevestigen als dat juist is van de ringetjes onder aan de vleugel

bobbie

???

Bedoel je de spots?

???

Wat is je vraag nou precies? Begrijp ik dat jij bedoelt:

de mannen hebben als jonkies ovale spots en de poppen ronde?

Ik vind het een beetje warrig hoe je je vraag stelt.
Of ik ben gewoon nog niet wakker :P ;)

Groetjes,nel

hilde

Citaat van: bobbie op  7 mei 2010, 09:51:56
???

Bedoel je de spots?

???

Wat is je vraag nou precies? Begrijp ik dat jij bedoelt:

de mannen hebben als jonkies ovale spots en de poppen ronde?

Ik vind het een beetje warrig hoe je je vraag stelt.
Of ik ben gewoon nog niet wakker :P ;)

Groetjes,nel

onder de vleugel ja ronde spots zouden popjes zijn en ovale spots de mannetjes .het is mij ook maar gezegt hee.en ze heeft het me laten zien .
nu wilde ik gewoon even weten als er iemand al getest had door dna of het wel degelijk popjes zijn die ronde spotjes hebben en de ovale spots mannetjes .

is het wat duidelijker nel?

bobbie

;D Ja, nu is het duidelijk.  ;D

Zo gaan er meer verhalen rond.

Ik heb weer gehoord dat ovale spots bij bonte valkparkieten horen, niet gerelateerd aan geslacht. ;)

Groetjes, Nel :)

Peanut2009

Kan iemand mij ook helpen?

Ik heb hier 2 lutino's zitten, 1 daarvan word in augustus 1 jaar, dus hij is waarschijnlijk door zijn jeugdrui heen, nu zie ik dus gele spots onder de vleugels van dit valkje, dus kan ik aannemen dat dit een popje is?
Bij het andere valkje (ook een lutino) zijn helemaal geen spots te zien, hij is nu ongeveer 5maanden dus ook nog niet in de jeugdrui (geweest) maar kan ik nu dan wel aannemen dat dit een mannetje is?

Groetjes Angela

hilde

Citaat van: Peanut2009 op 11 mei 2010, 20:11:02
Kan iemand mij ook helpen?

Ik heb hier 2 lutino's zitten, 1 daarvan word in augustus 1 jaar, dus hij is waarschijnlijk door zijn jeugdrui heen, nu zie ik dus gele spots onder de vleugels van dit valkje, dus kan ik aannemen dat dit een popje is?
Bij het andere valkje (ook een lutino) zijn helemaal geen spots te zien, hij is nu ongeveer 5maanden dus ook nog niet in de jeugdrui (geweest) maar kan ik nu dan wel aannemen dat dit een mannetje is?

Groetjes Angela

kijk eens met een blacklight onder de vleugels van het lutinootje en als er ovale spots zijn is het een mannetje heeft een mevr me gezegt .ik ben ook nog niet zeker .

Peanut2009

Dan moet ik eens op zoek naar een blacklight ;)