De kids van Mickey en Tinkey veel verschillen.

Gestart door rgc, 11 mei 2010, 20:03:02

« vorige - volgende »

rgc

Inmiddels zijn de kids 11 weken oud en zitten ze goed in het verenpak. Op 1 na zijn ze totaal verschillend van hun ouders. Zie foto's. Ik hoop dat iemand mij kan uitleggen (1e nest) welke mutaties er precies zijn uitgekomen en eventueel kan aangeven welk geslacht ze kunnen hebben.

Omdat ik niet alle 6 kwijt kan in 1 topic zal ik pa en ma in dit topic plaatsen en in het volgende bericht de kids.

Alvast dank voor de antwoorden.

Caroline

Het is iets makkelijker om mamavalk een foto op de rug te maken, dan kunnen we beter haar mutatie zien.

Pa is in ieder geval een wildkleur, eventuele splits (waar hij drager voor is) zal mogelijk door de mutaties van de jongen naar buiten komen.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

rgc

Hierbij 2 kids (mijn berichten zijn steeds te groot)

rgc

en 3 en 4

Zal van de week in het daglicht een foto van Tinkey haar rug maken al gana wij er van uit dat zij bont gepareld is.

Caroline

Pa is sowieso wildkleur split voor gepareld en bont

Ma kan ik de rug en dus de kleur niet zien maar zij is sowieso ook split voor bont want je hebt 1 bont jong en dan moeten beide ouders of bont of split bont zijn.  ;)

Tot nu toe is er nog niks bekend over de geslachten van de jongen want als ik het goed zie is ma gepareld en pa split gepareld dus alle jongen mannelijk en vrouwelijk kunnen gepareld en/of bont worden.

PS. ik las nog je berichtje, ma is NIET bont want ze heeft een grijze kuif.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Caroline

Jong 1 bonte wildkleur

Jong 2 geparelde wildkleur

Jong 3 en jong 4 wildkleur

Dit is wat ik zie op de foto's maar, ze zijn erg moeilijk om de mutaties te zien.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

rgc

Thanks, donderdag ga ik nieuwe foto's maken. Op Jamie na (1e) zullen de rest verkocht worden. Inmiddels heeft ons andere koppeltje ook 4 donsjes van 2 weken oud