Ik zal mij ook eens voorstellen!

Gestart door Serita, 25 april 2010, 17:00:28

« vorige - volgende »

Serita

25 april 2010, 17:00:28 Last Edit: 25 april 2010, 17:02:19 by Serita
Hoi Allemaal,

Ik zal mijzelf ook eens voorstellen, ik heb inmiddels al flink wat vragen op jullie afgestookt, en gelukkig ook al wat antwoorden gekregen  8).

Ik ben Serita, 25 jaar en woonachtig in Lelystad. Ben een enorme dierenliefhebber, en heb dan ook altijd thuis dieren gehad, en een aantal jaar op een manege gewerkt. Maar sinds vorig jaar september onze hamster overleed is het erg stil in huis. Opzoek naar een nieuw huisdier dus!

Vroeger hebben we thuis al eens een valkparkiet gehad, en dat was altijd erg gezellig. Helaas is mijn vriend voor veel dingen & dieren allergisch, maar we hadden onlangs een maand lang de kanarie van mijn schoonmoeder een maand lang op bezoek. En dat ging goed! Mijn eigen moeder heeft inmiddels ook alweer bijna een jaar een valkparkiet, dus het begon bij mij ook weer te kriebelen.

Afgelopen week heb ik bij Anke valkparkiet nummer één gereserveerd, een albino pop. Ik ben nu nog op zoek naar valkparkiet nummer twee, een mannetje. Ik werk namelijk hele dagen in de week, en wil niet dat ze dan de hele tijd alleen moet zitten. Bovendien is het natuurlijk voor hun ook prettig om een vriendje te hebben die niet steeds de kamer uit gaat  ::).

De zoektocht naar een kooi is ook al begonnen, en dan nog natuurlijk een flinke voorraard met klimattributen en andere speeltjes, en dan maar aftellen tot dat ze zelfstandig zijn, dan is het eindelijk niet meer zo stil in huis  ;D

Voor mijn werk doe ik 'dingen met computers', of eigenlijk met website, ik doe zoekmachine optimalisatie, kleine programmeer klusjes, en nog usability onderzoeken. Dus eigenlijk van alles en nog wat! En als je dan zo de hele dag binnen zit met die computers is het wel fijn om thuis te komen, in een huis waar gelijk begroet wordt, en dat je zelf ook even lekker kunt kletsen hahaha.

Daarnaast heb ik samen met een vriendin van mij een paard, zij gaat er het meeste naar toe, omdat ik inmiddels wat verder weg ben gaan wonen. Maar daar ga ik ook nog 2 á 3 dagen per week naar toe!

Ik hoop dat ik jullie met nog veel vragen mag bestoken, want ik zal vast nog wel veel dingen bedenken tijdens de voorbereiding van de komst van onze toekomstige valkjes 8)

Groetjes,

Serita

Serita

(Oh en ps. ik heb al heerlijk genoten van al die dagboekjes en verhalen en natuurlijk foto's en filmpjes, want ik snuffel hier al een paar maanden rond :D)

Caroline

Welkom en heel erg vele plezier in informatie op dit (meestal) erg gezellige forum!!  :D

Groetjes van Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Serita

Dankje Caroline!

ik heb al veel geleerd van het forum en de website!

Ik heb gelijk maar even een donatie gedaan, want die rode cijfers de hele tijd in beeld is ook niet leuk, hopelijk vinden meer mensen die rode cijfers niet zo leuk hahaha ;)

Kimm

hoi serita,

welkom op dit forum  :D

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

*Manon*

Hoi hoi Serita,

leuk dat je hier op het forum actief bent!
Wat valt er veel te lezen hé, maar tis erg leerzaam  :D

Leuk zeg dat je een albino popje bij Anke hebt gereserveerd.... supermooie mutatie!!
En ook al een mooie man op het oog?

Leuk hoor al die voorbereidingen en het wachten op het valkje....  ;D

Ik wens je veel plezier hier op het forum en straks met de valkje(s) en ik hoop dat we leuke verhalen over jou en je valkjes gaan lezen!

Groetjes Manon