19 juli 2025, 13:28:48

***~Stardust~***

Gestart door lynette, 1 mei 2010, 14:21:56

« vorige - volgende »

lynette

Ozzie leeft nog zijn zit aan de Baytrill het is een bacteriele infectie door schock  :o Ozzie is indd ergens van geschrokken en in schock geraakt en daardoor mischien al een dag niet gegeten en is zijn weerstand erg gedaalt en heeft een bacterie de overhand gekregen. Nu moet ik hem 10 dagen aan een kuurtje houden en blijven voeren met de krobnaald totdat hij op gewicht komt en of zelf probeert te eten. Ozzie weegt krap 65 gram. Is wel actief en poetst zich wel.

Ohh en na deze kuur op de probiotica om zijn darmflora weer op peil te brengen.

Bedankt voor jullie berichtjes  :-*

Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

leoni

heei!

mooi dat hij nog leeft!
65 gram is erg ligt:O hopen dat hij snel gaat aankomen en zelf gaat eten!

groetjes leoni

Saar

Ik duim dat Ozzie gauw weer aankomt en beter wordt!

Gerdy

Hoi Lynette,

leuk dat je er weer bent..als eerste gefeliciteerd met de eerste donsjes en succes met het kweekseizoen.

ik hoop dat Ozzy erbovenop komt..mijn duimen draaien hard voor hem.

gr gerdy

*Manon*

Hoi Lynette,

Jeetje wat kan een valkje snel ziek worden zeg!!
Ik hoop en duim ook dat hij snel weer hersteld!

Groetjes!!

lynette

Hoi Hoi,

Ozzie is al redelijk aan het herstellen. Na een week aan de pap gezeten begint hij nu eindelijk weer zelf te eten en te roepen naar de andere valkjes die in de voliere zitten.
Helaas wil hij nog niet aankomen en blijf hem voorlopig wel bijvoeden totdat hij op een mooier gewicht zit. Hij weegt nu nog maar net 60 gram maar er zat van het weeken wel een steigende lijn in maar vandaag heeft hij 2keer zijn voeding er uit gegooit. Gelukkig knabbelde hij wel lekker aan de zaadjes en de pellets.

Groetjes

patty_dordtse valkjes

hoi,

hopelijk gaat het snel beter met hem...
succes
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

Gerdy

wat fijn dat Ozzy weer wat beter gaat..ik blijf duimen voor hem.

gr gerdy

Caroline

Jeetje, wat een goed nieuws.  :D

Dit had ik niet verwacht, eerlijk gezegd.  :-[

Hopelijk wordt ie weer helemaal de ouwe Ozzie.  :)

Geef hem maar een knuffie van me.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Manon*

Supernieuws  ;D ;D
Ik blijf ook duimen dat ie snel wat aankomt in gewicht  :-*

leoni

heei!!

en goed thius gekomen?
ben benieuwd wie die gaat uitkiezen haha!

Groetjes leoni

*Yvon

Hoi hoi

En hoe gaat het nu met Ozzie ?
Is hij al een beetj emeer de oude geworden ?

En ik lees dat je je prachtige nieuwe aanwinst heeft opgehaald.  :D
Gefeliciteerd hiermee !!  ;D
Wat wordt de naam ?

Groetjesssss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

patty_dordtse valkjes

Hoi,

lange tijd niet online gweest en kwam je boekje weer eens even omhoog plaatsen  ;D

hoe gaat het met Ozzie nu.

groetjes
jonge valkjes te koop

patty_dordtse valkjes

:o nog niks getikt in he boekje  :-[

;D  :-*
jonge valkjes te koop

lynette

6 juli 2010, 21:36:54 #74 Last Edit: 6 juli 2010, 21:41:17 by lynette
Heey hey,

Ik ben er weer hihi, Ging even niet helemaal zoals het moest wezen met mij :( Maar inmiddels zijn de jongen van het triokoppel uitgevlogen er zijn 7 donjes uit de 9 eitjes gekomen maar door het grote verschil zijn de jongste 4 overleden doordat ze veel te klein waren. de 3 jongen zijn niet tam. Ik heb bij hun helaas niet de tijd gehad en kunnen maken om ze tam te maken.

Het zijn 2 witmasker opaline split bont jongen en een witmasker cinnamon opaline split bonte pop.

Ook zijn er 5 eitjes bij Sunny en Prince Helaas door het slechte broeden zijn er 2 eitjes afgestorven en vandaag is bij een pleegkoppel hun eerste eitje uitgekomen.

OOk Perley heeft een partner gevonden Oscar een jong van de vorige en laatste ronde. Hun hebben nu 2 eitjes en verwacht morgen hun 3e :D Punkie en haar partner broeden op zaagsel. Hun hebben 3 nepeitjes gehad. Zo kunnen ze het broeden oefenen en mischien lecht punkie nog wel een ei. Ze wisselen erg goed af en lijken ook erg goed te wipwappen.

Ook de 2 cinnamon bont geparelde geelwangen hebben een blok. Ik hoop dat ze samen met een ander koppel tegelijk eitjes leggen. En hoop ik mijn eerste cinnamon bont geparelde geelwang man te kweken.

En Mijn nieuwste aanwinst Finnie zoals hij al genoemd en zo blijft het ook hihi. Hij fluit de sterren van de hemel en zet zijn zinnen op Sunny. Maar Prince pikt dat letterlijk en figuurlijk niet hihi

Ohh en Ozzie doet het steeds beter hij weegt al weer 72 gram. Mijn knuffelkontje echt mijn grote liefde zoooo blij dat hij er nog is. Ik had het echt zwaar met hem en dacht ook echt dat hij het niet zou overleven.

Mijn stoere sterkte kereltje :D

Ik ga snel eens weer foto's maken/plaatsen :D

Groetjes