16 mei 2025, 00:35:37

spreekbeurt

Gestart door luukluuk, 5 januari 2004, 16:27:15

« vorige - volgende »

luukluuk

mijn zoon heeft volgende week een spreekbeurt over de valkparkiet heeft iemand nog ideetjes ,
en heeft iemand nog een foto voor ons van een andere mutatie! ik zoek nog een witte een gele cinemon ,we hebben zelf een wildkleur een geparelde en een witkop geloof ik ,
weet iemand nog een leuk verhaaltje bij dit punt mutatie,s ? mijn zoon is 11 zit in groep 7 moet dus niet te ingewikkeld zijn ,
gr Margot

Paul

Hoi Margot,

Op de fotopagina kan je eigenlijk alle mutaties vinden maar je kan wel een afdrukje maken van de poster met mutaties.
Alleen is ie hier op de site niet zo duidelijk maar als je interesse hebt kan ik je wel een iets betere foto daarvan sturen.
Ook is het leuk om alle soorten dingen mee te nemen zoals kleine boterhamzakjes met een beetje voer, een met trosgierst en een met bodembedekking.
Ook dingen als voerbakjes en een zitstokje kan je zoon meenemen dat is heel leuk dan ziet iedereen wat dingetjes.
Ook een paar veren als je die bewaard hebt meenemen.
De zoon van een kennis van me heeft ook pas een spreekbeurd over valkjes gehouden en die kreeg een 8 met al die dingetjes die ik meegegeven had :-)
Dus jouw zoon moet ook zeker een goed cijfer halen als ie dat soort dingetjes doet :-)

Groetjes, Paul

luukluuk

Hoi Paul
ik had van de foto,s hier al geprobeerd af te drukken maar ze worden niet mooi ,ze zijn te klein ,dus als je mij wat groter kan sturen zou het erg mooi zijn
oja mijn zoon neemt de hele voliere mee met 3 valkjes ,de school zit hier nl net achter ons huis !
gr en bedankt alvast
margot

Paul

Hoi Margot,

Ik heb je even een IM gestuurd over de foto van de poster.
Als je nog andere foto's wilt hebben kan ik je die ook sturen maar ik heb er heel veel dus moet je even zeggen welke je graag hebben wilt.

Groetjes, Paul

luukluuk

graag een foto van een lutino en een albino of zo !
gr Margot

luukluuk

oja mischien dom ,maar wat is dat een IM ? is dat een link ?
heb je die naar mijn mail verzonden ?
hier is mijn mail adres
lupini@wanadoo.nl
gr Margot

giovanni

Hellow Margot
 een IM is een instant message, als je ingelogd bent, zie je dan bovenaan staan (normaalgezien) bij jou:

"Hallo, luukluuk, je hebt X berichten"

je moet dan op 'X berichten' klikken, en je hebt ze  ;)

Liek

Hoi Margo,
Wat lief dat je informatie voor je zoontje verzamelt!
Ik ben nog nooit op die manier door mijn ouders geholpen.
Natuurlijk wel op talrijke andere manieren hoor!
Maar dit is ook zeker erg leuk!
Groetjes Liek
ps mijn lutino valkparkiet krijg ik gewoon weg niet op de foto, dus op die manier kan ik je niet helpen!

luukluuk

ik help ze altijd nog met hun spreekbeurt zo tm groep 7 en dan moeten ze het zelf doen ,maar nu is dit ook wel een heel leuk onderwerp he  :P
gr Margot

luukluuk

ik heb hem gevonden hoor
bedankt  :)

tommy

hee wat leuk.
Is weer eens wat anders dan over de hond of kat. Spreekbeurten zijn leuk om voortebereiden. Vooral als je zelf er mee bezig bent.
Goed hoor.
Groetjes Annemieke