25 april 2024, 05:52:05

Even n vraagje

Gestart door Sally, 22 april 2010, 21:53:35

« vorige - volgende »

Sally

De bedoeling is om van het hok waar de nijnen nu in verblijven een voliere te maken.

Nu is het wel zo dat dit hok (voliere) aan de kant staat waar de zon enkel voormiddags staat, dus namiddag hebben ze geen zon. En kunnen ze dus niet lekker van het zonnetje genieten. Is dit erg?
Voordeel is dat het nooit super warm word in dit hok, dus van warmte zullen ze zelden last hebben.

Sally

Dit was blijkbaar n belachelijke vraag aangezien er niemand een antwoord geeft.   ???

Kimm

dit is geen belachelijke vraag hoor sally. ik hoop dat iemand je toch even antwoord gaat geven op jouw normale vraag.
ik kan je helaas niet helpen. ;)

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Geo

Hoi Sally,

een beetje laat misschien, maar beter laat dan....

felle zon is nooit goed voor vogels ook niet voor mensen, dus dat hok is best wel goed voor de vogels, s'morgens het ochtend zonnetje die niet al te heet is, en s'middags een beetje schaduw. de meeste volieres zijn van boven dicht gemaakt, hetzij met hout of plastic golfplaten, daar komt de zon ook niet al te fel doorheen. en als het heel heet is overdag bv 27 á 30 graden is dat al warm genoeg voor de vogels, in de felle zon zon word het dan al gauw 50á 60 graden, en dat is veel te heet.
ik vind het perfekt, die voliere op die plek.