Nemo lucht in de krob en weinig gevoerd?

Gestart door Larissa, 19 april 2010, 23:08:26

« vorige - volgende »

Larissa

Hey Caroline

Ik kan de hulp wel weigeren maar weet dan zekers dat Nemo de dood te gemoedt gaat en dat wil ik niet
Manon heeft er veel meer ervaring mee als ik....en ben daarom onwijs blij en dankbaar dat ze zoveel moeite doet voor mij en Nemo

Jij ook nog onwijs bedankt voor alle tips en hulp

Groetjes Larissa
Knuff van Nemo

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

amazingleeuwtje

Manon je bent een toppertje, doe je helemaal goed zo Larissa ik begrijp best dat je Nemo zult missen, maar dankzij jou gaat Nemo het misschien wel redden :-* Mijn duimen draaien voor Nemo...

Liefs Syl

Larissa

Hey Syl

Jaaaaaaaaaaaaaaaa ik ga nemo onwijs missen maar weet diep in me hart dat dit de beste oplossing is.....voor hem

Bij Manon en Z & Z heeft die de meeste kansen hier niet....
en daarnaast als alles goed gaat en hij zover komt hij gewoon weer naar huis hoor  ;D

Ik wou er toch eentje houden en als hij er goed door komt dan is de kans groot dat ik hem hou

groetjes Larissa

amazingleeuwtje

Citaat van: Larissa op 20 april 2010, 22:24:40
Hey Syl

Jaaaaaaaaaaaaaaaa ik ga nemo onwijs missen maar weet diep in me hart dat dit de beste oplossing is.....voor hem

Bij Manon en Z & Z heeft die de meeste kansen hier niet....
en daarnaast als alles goed gaat en hij zover komt hij gewoon weer naar huis hoor  ;D

Ik wou er toch eentje houden en als hij er goed door komt dan is de kans groot dat ik hem hou

groetjes Larissa


Gaaaaaaaaaaaf ik hoop dat het Manon gaat lukken aan haar goede zorg zal het zeker niet liggen :-* :-* :-* :-*

Larissa

hey Syl

Ik hoop het ook Manon heeft Nemo mee genomen en ik hoop dat Z & Z .....nemo accepteren

groetjes Larissa

*Manon*

Hoi hoi,

In mijn dagboekje heb ik een uitbebreid verslag staan, maar ik zal dagelijks een verslag in het boekje van Larissa schrijven, het is immers haar donsje en zazcha en zaura voeden hem op  ;D ;D ;D

In ieder geval accepteerde Zaura Nemo direct, ze spreidde haar vleugels en Nemo lag eronder  :-* :-* Nu net hoorde ik heel lang voedergeluidjes....

Larissa meid, het gaat ons vast lukken!!   ;D ;D ;D

Ik zal mijn best doen voor kleine Nemo en geen dank hoor, vind dit vrij normaal dat we elkaar zo van dienst kunnen zijn en elkaar helpen!

Liefs Manon

Larissa

Hey Manon

Ik heb er 100% vertrouwen in dat Z & Z het goed zullen doen vooral omdat ze het al gevoerd hebben
Het gaat ons zeker lukken met hulp van Zaura en Zazcha

vanmij mag dit topic opslot
Je kunt de soap van nemo blijven volgen in onze boekjes  ;D

dikke kus en knuff
Larissa