29 april 2024, 03:19:18

Wie kan het mij vertellen.....

Gestart door channie, 19 april 2010, 18:10:12

« vorige - volgende »

channie

Heb net een berichtje gehad van de man van wie ze eerst waren.
Ik heb hem het hele verhaal uitgelegd en met de vraag of hun dat misschien ook al hebben gehad.
Ze zeggen dat ze daar 2 nesten hebben gehad, en het enige wat de pop deed als er een lutino tussen zat wat plukken zodra de veren doorkwamen....

Ik vraag me dus werkelijk af waarom ze/hij/zij het dan nu wel hebben gedaan.... :(

Larissa

Ik kom je ff sterkte wensen...en tjee dit is toch echt een nachtmerrie.....

Heel veel s6 en sterkte

Dikke knuff bende van 6 en Larissa

•=Bonnie=•

 :-[  Jemig, wat zal jij je beroerd voelen... en dat met kids in huis die je dan moet gaan uitleggen hoe of wat. Afschuwelijk, heel veel sterkte hier mee!

Caroline

Ook ik wilde je vandaag even sterkte wensen, heb een paar keer aan jou en je donsjes moeten denken.  :'(
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Rianne

Wat erg dat de vorige eigenaar er zo geheimzinnig over doet. Misschien heeft hij ze hierom wel weggedaan? Het is idd beter om niet meer met dit koppel te kweken, je hoeft ze niet weg te doen!
Heb je nog andere foto's, waar beide voetjes op te zien zijn?

channie







Alleen de lutino kan idd staan, en lopen....
De andere 2 niet :'(

Caroline

Nee, dit ziet er erg slecht uit .... :'(

OM op een stok te kunnen zitten en ook om in de tralies de kunnen klimmen hebben ze aan één pootje echt minimaal 1 voor en 1 achterteentje nodig, helemaal compleet met nageltje, anders hebebn ze echt geen grip.

Na ja, je schrijft het zelf al, ze kunnen op 2 stompjes niet staan en/of lopen.  :-\

Heel erg veel sterkte met het maken van voor deze beestjes de enige juiste keuze ....  :'(

Is de lutino wel helemaal compleet of is deze ook aangevreten??

Groetjes van Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Rianne

Ik heb een lutinootje met kromme teentjes, ook kleinere voetjes als normaal. Maar hier kan zij wel op lopen, mede door de nageltjes... Als zij niet leren lopen op hun stompjes, zie ik het ook somber in...

channie

 :(

Heb voor Donderdag ochtend een afspraak bij de dierenarts.
Kon niet eerder, anders had ik mijn kids mee moeten nemen :-\ dat vond ik geen goed idee....

Zo zwaar dit :'(

Larissa

Heel veel sterkte voor donderdag....

dikke knuff bende van 6
Larissa

Kimm

pffffffff ik heb echt met je te doen  :'(   :censuur

sterkte  :-*

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

amazingleeuwtje

Ach Channie,

Ik lees nu pas jou topic, wat iedereen al schreef voel je vooral niet schuldig.. Het is voor jou de eerste keer uiteindelijk, ik kan wel pislink worden op kwekers die koppels verkopen die het niet goed doen als ouders zijnde en dit niet eerlijk vertellen, nu zit jij met een hoop verdriet en ook nog kinderen die dit moeten ervaren grrrrrrrr.... Lieve Channie en kids ik wens jullie heel veel sterkte met het nemen van deze zware beslissing, ik vind het heel knap dat je dit doet Channie..

Lieve groetjes,

Sylvia

Valk1969

Sterkte morgen bij de dierenarts. Zal een lastige avond worden om zo in de onzekerheid te zitten wat er gaat gebeuren.

Groetjes,

Patrick

channie

Ik weet niet of het zo zeer onzekerheid is waar ik vanavond over in ga zitten.....
Misschien meer de vragen die achteraf gaan komen van mijn kant, misschien dat....Snap je wat ik bedoel?
Misschien dat er toch een de kans had op een redelijk leven....tis moeilijk uit te leggen pfff

Tuurlijk weet ik NU dat het leven voor hun met zulke pootjes niet haalbaar is, maar wat nou als? en misschien dat....dat zijn de vragen die de hele dag al door mijn hoofd gaan....
Ondanks dat ik wel weet dat het een niet haalbare zaak is :'(

Gr Chantal

Rianne

Als ze er NU niet mee leren leven, dan komt dat waarschijnijk nooit... En wat voor leven hebben ze dan? Als ze niet voor of achteruit kunnen bewegen? Het is :censuur: voor je dat JIJ nu deze beslissing moet nemen, waarom had de kweker zijn verantwoording niet kunnen nemen... :-\