8 juni 2025, 12:18:16

Gewicht van de donsjes

Gestart door Larissa, 17 april 2010, 16:02:44

« vorige - volgende »

Larissa

Heb vandaag maar eens een digitale keukenweegschaal gesjattert bij de buren...... ;D
En heb de donsjes vandaag eens gewogen want naar mijn gevoel krijgt onze Nemo te weinig binnen
Ukkie drukt die gewoon aan de kant  :-\ dus ga ze nu ff in de gaten houden met het gewicht

Ukkie weegt nu 14 gr en is geboren op 13-4-'10
Gipsy weegt nu 10 gr en is geboren op 14-4-'10
Nemo weegt nu 4 gr en is geboren op 16-4-'10

Ik heb zo een beetje lopen zoeken naar wat een valkje mag wegen zo rond deze leeftijd maar kom er niet echt uit  ???

Zou iemand mij eens kunnen vertellen of dit goed is of dat Nemo inderdaad te licht is en wat ik hier aan zou kunnen doen
Had er zelf al over zitte te denken om Ukkie met de volgende voedingsronde er ff uit te halen om te zorgen dat Nemo genoeg krijgt maar tja.....is dit wel verstandig
Dillema want zou het heel erg vinde als Nemo het niet redt

Groetjes Larissa

patty_dordtse valkjes

Hoi,

als ze allemaal een lekker gevulde krop hebben en je ziet dat ze groeien zou ik me niet snel zorgen maken  hoor.
nemo is nog 1 dagje oud toch? ;D
dus het gaat toch goed.
;D ;D ;D
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

Anke

Hoi Larissa,
Hier op de site staat een mooi schema hoeveel valkjes wegen op welke leeftijd.
Ook staan er foto's van de eerste 42 dagen.

Ik heb hier altijd veel aan als ik een beetje twijfel of ze wel op schema zitten.
Klik HIER voor het schema.
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Larissa

Hey Patty en Anke

Heel erg bedankt....vindt de krop van Nemo niet zo goed gevult als die van Ukkie en Gipsy

Vandaar deze vraag

groetjes Larissa