TheaV
Valkparkiet

Geslacht: 

|
Wat zijn we trots op Dora!! Binnen een week is ze nu "thuis". En zeker op haar gemak. Ze is heerlijk met ons buiten geweest en ze genoot zichtbaar in het weekend met dat mooie weer. En vandaag is ze in de kamer op ontdekkingsreis gegaan. eerst voorzichtig tot het deurtje en weer terug.... Toen op de kooi. En alles bekijken. En ja hoor....... vliegen als een vliegtuig!!! Dat vonden de honden maar vreemd.....en haar achterna. Gelukkig kan een vogel daar heen waar de honden niet bij kunnen......... (maar ik ook niet.) Na even roepen komt ze aangevlogen en komt op mijn schouder!!!! Ze stapt over op de hand en ik kon haar zo in de kooi terug plaatsen. Dit gaan we nog hèèl vaak doen! Ik ben trots op onze Dora!

|
|
|
|
|
|
|
|
|
TheaV
Valkparkiet

Geslacht: 

|
Het gaat heel goed met Dora.... ze vliegt nu elke dag een paar keer rond in de kamer, speelt op de kooi en bij ons. Doet gewoon met alles mee. En is heel nieuwsgierig naar de honden toe. Is op de kop van 1 van deze geland..... wij meer in paniek dan de dieren. Dora bleef gewoon zitten en de 5 honden erbij en met stomheid alles zitten volgen. Ik had geen tijd om een fototoestel te pakken.....helaas. Verder zijn we begonne met kroellles. Zelfs op de kop mogen we nu kroelen!!!!

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TheaV
Valkparkiet

Geslacht: 

|
Ja, dat is zeker!! We genieten van elk moment samen met onze dieren..... En idd probeer ik toch regelmatig hier wat te plaatsen. Een dag moest alleen geen 24 uur , maar 36 uur hebben...... konden we nog meer genieten. Zonde om de tijd te (ver)slapen.... Maar nu moet ik nog even naar mijn paard, nog even zijn ( en mijn) beweging geven.... Morgen in Belgie een hondenshow, kampioensclubmatch.......pppf spannend. Maar komende week ook weer 5 dagen vrij en genieten! wordt vervolgt....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Larissa
Valkparkiet

Geslacht: 

|
Wauw gave foto's van jou een jou valkje
Veel s6 morgen op de show
groetjes Larissa
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TheaV
Valkparkiet

Geslacht: 

|
Geen vogelshow dus...... ( zover zijn we nog làaààng niet ) Maar om te fokken moeten wij wel af en toe een hondenshow lopen. Gisteren dus in België. Onze ( mogelijk zwangere ) Gemma haalde een 2e plaats en Floortje de 3e plaats, beide met Uitmuntend. Dus dik tevreden!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TheaV
Valkparkiet

Geslacht: 

|
Wat is Dora nieuwsgierig....!!! Zij wil overal bij zijn en bekijkt echt alles. Zij vliegt nu de hele dag rond. En is weinig in de kooi. Landt op de grond tussen de 5 honden. En wil ermee spelen..... Helaas moet ik 2 hondjes een beetje in de gaten houden, geen tijd dus om op de foto vast te leggen. Was al moeilijk genoeg om al fladderend een onbewogen foto te maken met 1 hand. En 5 rondspringende honden erbij. Maar op de bank liggen ze alle5 met Dora erbij op de leuning. Die foto komt vast nog wel.....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TheaV
Valkparkiet

Geslacht: 

|
Dat vind ik echt hartstikke leuk!!! Dikke kroel retour!! Wat is het nog maar kort geleden dat Dora er ook zo (kaal) uit zag....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|