samantha21
Valkparkiet

Geslacht: 

|
ik vind daan een prachtig valkje  ter zijne tijd bedoelde ik mee wanneer er jonkies zijn en het uitkomt voor mij om misschien een valkje van je erbij te nemen. heb nu kenji en storm en wil graag nog een valkje erbij. liefst een popje. en vind daan prachtig. en beide ouders.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
smiley
Donateur
Valkparkiet

Geslacht: 

|
Hallo Thea
Even snel gefeliciteerd met je 100ste pagina  Wat kan een mens toch veel en zo leuk over hun valkjes vertellen . Ga vooral zo door !! we wachten weer bij iedereen op baby nieuws . Dan word het weer lekker druk op het forum ...
Groetjes Conny
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
samantha21
Valkparkiet

Geslacht: 

|
hey!
hoe gaat het met de 2 koppeltjes?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TheaV
Valkparkiet

Geslacht: 

|
 Het eerste eitje bij D&D is zojuist gelegd!!!!
Na veel onrust.... Nu volledige rust hier. Aangezien Anky en Bennie bezig zijn met flijtig wipwappen, wilde ik hun samen laten. En in de andere kamervoliere Daan en Cora. Dus zaten M&M samen met D&D in de dubbele voliere. Ieder een blok, aan elke kant 1! Maar....... Pppffff ging niet. Als D zijn wip deed begon M te krijssen en aanvallen. Wip afgebroken... Tussenschot erin..... Hetzelfde maar wel in het gaas/tralie's. Dus...... Coby en Daan maar bij Anky en Bennie erbij. Straks zullen ze ook in de buitenvoliere samen moeten. En gaat goed!!!!! M&M dus nu ook apart in de kamervoliere. Sinds 2 dagen en zie daar..... Ei nr 1 bij D&D!....... En kunnen nu heerlijk ongestoord wipwappen!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jaimy
Valkparkiet

Geslacht: 

|
gefeliciteerd met het eerste eitje! 
Maar puff..ze zitten nu allemaal apart..of huh..wat een wir war
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
smiley
Donateur
Valkparkiet

Geslacht: 

|
Hallo Thea
Gefeliciteerd met je eerste ei in het nieuwe seizoen ,heerlijk weer kleintjes over de grond . Hier nog even geduld er word vlijtig gewipt maar ze zitten pas 4 dagen apart van de rest . Ga je natuurlijk weer volgen ........... 
Groetjes Conny
|
|
|
|
|
|
|
|
|
☺ Pita ☺
Valkparkiet

Geslacht: 

|
Here we go again 
Groetjes Petra.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TheaV
Valkparkiet

Geslacht: 

|
 En netjes volgens schema...... Ei nr. 2 is er..........
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TheaV
Valkparkiet

Geslacht: 

|
 M&M blijven niet achter... Ook voor hun nu het 1e ei-tje!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
samantha21
Valkparkiet

Geslacht: 

|
dat gaat de goeie kant op 
de beide nestjes gaat gelijk op
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
smiley
Donateur
Valkparkiet

Geslacht: 

|
Hallo Thea
Wat gaat het al lekker bij jou hier nog niets hoor !! Ik zou ze er wel uit willen kijken ,maar dat gaat nu eenmaal niet . Er word wel aan gewerkt dus ze komen er wel aan 
Groetjes Conny
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|