Mijn koppels, valkjes en nestjes boek

Gestart door Dierenfreackske, 14 april 2010, 06:34:41

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hoi hoi, het gaat goed met de valkjes , nestjes en donsjes ...
Heb foto's gemaakt, van de donsjes van cleo e, Winnie, en Sky en Belle, Sky en Belle hebben maar 2 donsjes gehad, , ze hadden 4 eitjes, helaas 1 onbevrucht en 1 niet uitgekomen, zijn dus 2 dionsjes, maar het gaat super met hen, hier alvast een paar foto's

Remo

Rocky

patty_dordtse valkjes

Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

Larissa

hey hey

ook ik kwam even aan gevleugeld tjeee wat worde ze mooi  ;D
ook leuke foto's van de andere

groetjes

Dierenfreackske

Hoi Larissa, jaaaaaa , vind ze ook mooi en worden zeker groot al, grtjs. Ann

Het ene jonkie is een bleekmasker ef split Opaline / bont
Andere een bonte witmasker split opaline

Larissa

Hey Ann

Ik geloof je direct kan de mutaties nog niet echt zien als ze op deze leeftijd zijn sowwyyyyyyyyyy  :-[

En inderdaad vindt dit stadium van stekkelvarkentjes toch wel steeds leuker worden kan niet wachte tot dat die van mij zover zijn  ;D ;D ;D
Elke dag een verandering dan in het verenkleed

Groetjes Larissa

Dierenfreackske

Hoi Larissa...jaaaaaaa inderdaad, ik ben zo benieuwd,  heb trouwens 2 mooie bonte witmaskertjes die nog hun veertjes moeten krijgen, eentje wel een beetje moeten bijvoeren...maar ligt bij pleegouders en wordt weer goed gevoerd.....aaaach, leuk die schatjes....

Ik ben aan het aftellen voor de donsjes van Bingo en Shadow, mijn mooie bont witmaskertje en wildkleur popje, ben zo benieuwd welke donsjes ze gaan hebben, en hopelijk komen ze uit, want eergisteren lagen de eitjes 2 keer alleen en koud als ik controle deed....zalc wel zien he ....

Ook Twister en Mellissa gaan deze week donsjes krijgen, maar denk wel dat ze gaan uitkomen, nooit van het nest de eitjes alleen gelaten, dus die bleven lekker warm...

Met de valkjes, de kleintjes en Lucky gaat het ook heel goed

En Princess en Hraven leggen hun eitjes samen ....terwijl er nog een blok leeg is he, laat de natuur zijn werk maar zelf doen he, in de natuur gebeurd het waarschijnlijk ook wel eens he, ben benieuwd hoor.....heb de blokken ook genummerd nu ...tipje van Yvon, thx he....

Straks foto's maken, nu eerst effe valkjes gaan eten geven en drinken, eivoer staat er al met verse groentjes en al de rest erin die ik normaak doe....

Ga ook wilgentakjes halen weer...grtjs. Ann ;D ;D ;D

Gerdy

hoi Ann,

is afwachten wat die eitjes gaan doen..maar je foto's zijn weer super.

gr gerdy

sabine

Hoi Ann,

Wat een geweldige stekelvalkjes :-*

Groetjes Sabine

Dierenfreackske

Hoi Gerdy en Sabine ...Thx hoor ....

Hoi hoi ...de eitjes zijn nog steeds eitjes
....nog geen donsjes erbij van Bingo en Shadow, al zitten ze er wel weer mooi op en broedden ze weer goed....ik ben wel eens benieuwd, normaal zou deze week van Shadow en Bingo en Twister en Mellissa het eerste donsje er moeten zijn.. grtjs. Ann

Dierenfreackske

Hoi, valkjes zijn los, en Pino en Elvis hier met papa Nala

Dierenfreackske

Hoi , hier mijn 2 zusjes, Mysterie en Alix...en Angel

En hier foto's op de driehoesschommel

patty_dordtse valkjes

Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

Dierenfreackske

Hoi Patty en Larissa, jaaa was mooi weertje, ze zaten echt te genieten hoor... :-* :-*

Grtjs. Ann

Gerdy

ik ga voor je duimen hoor Ann..dat de eitjes deze week nog uitkomen..
ik ben eigenlijk ook wel heel benieuwd welke mutaties eruit komen.

gr gerdy