28 maart 2024, 21:13:19

Jongen onder het bloed (plukken)

Gestart door Kruimeltje, 8 april 2010, 21:40:33

« vorige - volgende »

Nemi

ach wat erg voor je! Juist omdat je zo je best hebt gedaan voor hem komt het extra hard aan.
Heel veel sterkte!

Kruimeltje

Het liefst had ik nu een berichtje willen plaatsen dat ik heel erg blij ben met jullie berichtjes, maar er is iets afschuwelijks gebeurd!

Het oudste jong hoorde ik heel vreemd ademen (met een verstopte neus), kreeg stuiptrekkingen waardoor die op z'n rug terecht kwam. Ik heb 'm voorzichtig opgepakt, maar het leek wel of die stikte en zag ook pap uit z'n neusgaten en snavel komen. Heb gelijk mijn dierenarts gebeld of ik mocht komen met 'm (is om de hoek), maar het ging zo snel en hij is in mijn handen overleden.

Ik vond de dood van ons kleinste ukje al zo erg, maar dit was zo afschuwelijk om te zien! Mijn dochter (van 5) was ook in dikke paniek, want ik kon alleen maar schreeuwen zo ongeveer dat we weg moesten en dan sta je bijna bij de voordeur en is het gebeurd.

Hij at nogal gulzig en ik vermoed dat er bij het eten van zaadjes iets mis is gegaan, want daar was die net daarvoor heel druk mee.

Ik ben echt compleet overstuur nu, weet niet meer wat ik moet doen...  :'(

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Kruimeltje

Ben een beetje bijgekomen van de schrik, maar heb nog steeds geen idee wat er gebeurd is :( Het was wel een enorme druktemaker. Misschien is die gevallen ofzo of toch te gulzig z'n zaadjes gegeten, ik heb echt geen idee. Behalve dat ik dit waarschijnlijk niet snel zal vergeten, het zit nog op mijn netvlies gedrukt hoe die aan het spartelen was  :'(

Net nog maar even extra geknuffeld met de albino die nu helemaal alleen is. Zal die toch ook niet zo leuk vinden.

Paula

Ja, daar word je niet vrolijk van als je een vogeltje zo dood ziet gaan.
Ik heb het zelf 2x mee gemaakt met de Kakariki. Dat is zo'n akelig gezicht. Dat zal je zeker nog wel even bij blijven. Ook jouw dochtertje zal dat voorlopig nog niet vergeten zijn.

Sterkte!
Kijk ook eens in mijn boekje:   ;)
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,34632.0.html

Groetjes van Paula en ...  :)

Paula

Hoe gaat het nu met de albino, Fre?
Ga je deze kleine houden omdat hij/zij als enige overgebleven is?
Kijk ook eens in mijn boekje:   ;)
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,34632.0.html

Groetjes van Paula en ...  :)

Rianne

Ach, waarom moet dit nu gebeuren? Je hebt zo je best gedaan... :'( Veel sterkte!

Kruimeltje

Met de albino gaat het goed en is een erg lief vogeltje. Om deze weg te doen gaat me heel zwaar vallen, dus zolang het goed gaat in de voliere mag deze gewoon blijven!


Paula

Wat fijn dat het goed gaat met hem/haar. En leuk ook dat deze kleine mag blijven!
Heb je toevallig ook nog foto's? Ik ben wel benieuwd hoe hij/zij er nu uitziet. En heb je ook al een naam?
Kijk ook eens in mijn boekje:   ;)
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,34632.0.html

Groetjes van Paula en ...  :)