17 mei 2025, 18:34:18

Paargedrag of nie?

Gestart door Tara, 29 december 2003, 16:31:49

« vorige - volgende »

Tara

Hoi allemaal,

weer ff een berichtje van mij :).

Malaia went hier goed, maar nu als ik 'm op z'n buikje wrijf, gaat ie lekker dik gaan zitten en met zijn vleugels tamelijk wijd open.

Hij doet ze vaak nog wijder zelfs ::)

Groetjes, Tara

giovanni

hoi tara!
Tes an egt skwon voalksken zulle!
Seffes winde gie em zelfe ip in de plekke va nen andren veugel ;D
Ben ook van Lendelede  ;) Heb ontdekt dat je in SEW woont bij het onderdeel voorstellen (heb even erop gereageerd)

DeesDoos

mm jaja blij dat frans een stukje makkelijker is nog dan dat vlaamse gepraat ::) :D ik hou het wel bij ABN  ;D

groetjes Dees

giovanni

hehe  ;D
rare taal hè? in belgië zijn er vele dialecten hoor, ik ken er maar 1, en das west-vlaams, je hebt ook nog antwerps, limburgs, en nog andere, maar ik kan deze dan ook niet verstaan, hoor! Ik hb familie in oost-vlaanderen en ik versta ze ook nie, we moeten dan ook heel de tijd AN spreken :)

Lique

30 december 2003, 17:27:58 #4 Last Edit: 30 december 2003, 17:28:23 by Angelique
Hoi Tara,

Het ziet er naar uit, dat hij een wipwapje maakt op je hand hahahah. Hij lijkt het erg naar zijn zin te hebben

groetjes lique

Tara

Hoi Lique,

thx voor de reactie, de vorige waren maar bezig over dialecten ::)

Jaah, hij heeft er ook naar zijn zin, en zijn vleugels komen nog groter, maar ik ga morgen waarschijnlijk een nieuwe digi kopen, en een duurdere, want die van nu, amai, hij's beetje vaag aan het worden, dan probeer ik nog eens wat duidelijkere foto's te nemen. Maar Malaia is een echte lieverd hoor, maakt me nie veel uit, maar is wel grappig, hij gaat dan soms zo met zijn bekje net praten, maar er komt geen geluid uit :)

Thx voor de reactie!

giovanni

hehe sry tara,
zal zweigen over de dialecten