19 april 2024, 20:48:32

3 grasjes

Gestart door amazingleeuwtje, 6 april 2010, 19:52:01

« vorige - volgende »

amazingleeuwtje

Hallootjes,

Ik zoek voor mijn 3 grasjes een nieuw fijn huisje, ze zijn niet super tam.. Alle drie zijn mannetje en rond de 10 maandjes. Wil je meer weten hoor ik het wel ;D



Saar

Jammer genoeg heb ik geen plaats meer :-\
Ze zijn wel supermooi :-* Waarom wil je ze eigenlijk herplaatsen?
Groetjes Saar :-*

amazingleeuwtje

Citaat van: Saar op  7 april 2010, 10:36:19
Jammer genoeg heb ik geen plaats meer :-\
Ze zijn wel supermooi :-* Waarom wil je ze eigenlijk herplaatsen?
Groetjes Saar :-*


Ik heb 1 blauwtje uit de dierenwinkel gehaald, dat beestje zag er niet uit was nog jong helemaal geen staart en vleugeltjes misvormd.. Nu een pracht grasje andere 2 was de bedoeling dat ik een man en een pop kreeg hahaha,, Nu heb ik dus 3 mannen die alle 3 mijn vrijgezelle popjes gek maken met hun g....le buitjes ;).. Ze zitten hier nog prima, maar als ik een super huisje kan vinden dan doe ik het, eerder niet ;)..  Jammer Saar ik weet zeker dat ze bij jou goed terecht waren gekomen, maar vol is vol..

Saar

Citaat van: sylvia59 op  7 april 2010, 12:57:58
Citaat van: Saar op  7 april 2010, 10:36:19
Jammer genoeg heb ik geen plaats meer :-\
Ze zijn wel supermooi :-* Waarom wil je ze eigenlijk herplaatsen?
Groetjes Saar :-*


Ik heb 1 blauwtje uit de dierenwinkel gehaald, dat beestje zag er niet uit was nog jong helemaal geen staart en vleugeltjes misvormd.. Nu een pracht grasje andere 2 was de bedoeling dat ik een man en een pop kreeg hahaha,, Nu heb ik dus 3 mannen die alle 3 mijn vrijgezelle popjes gek maken met hun g....le buitjes ;).. Ze zitten hier nog prima, maar als ik een super huisje kan vinden dan doe ik het, eerder niet ;)..  Jammer Saar ik weet zeker dat ze bij jou goed terecht waren gekomen, maar vol is vol..


Ahaaaaaaaa. Ja zo heb ik er ook een paar zitten :-[ Zagen er ook zo slecht uit.... Na een paar maanden goed eten, voldoende licht, beweging en een rui verder zijn ze schitterend geworden. Chiel gaf er nog een complimentje over van de week. En die let normaal gesproken niet zo op de grasjes ::)

Zo te merken heb je puberende grasjes ;D Meestal trekken die hormonen aanvallen wel weg als ze ongeveer 1 jaartje zijn. Of je moet gaan kijken voor oudere grasjes van een jaartje of 2. De meeste hebben dat sowieso dan niet meer...
Groetjes Saar :-*

amazingleeuwtje

heb er ook aan lopen denken om 1 man te ruilen voor een popje, is natuurlijk ook een optie ;D..

Saar

Citaat van: sylvia59 op  7 april 2010, 13:14:56
heb er ook aan lopen denken om 1 man te ruilen voor een popje, is natuurlijk ook een optie ;D..


Dat kan ook ;D

Ik heb op dit moment 6 mannen en 6 poppen...
1 albino pop doet al 3 jaar niet meer mee met de kweek. Vind zichzelf te oud :P Vind ik niet zo erg, ze was 4 of 5 toen ik haar kreeg, en we zijn nu 6 jaar verder. En dan heb ik echt nog grasjes zitten die afstammen van mijn allereerste koppeltje ;D Ze zijn al wel een paar generaties verder, maar daar ben ik stiekum toch wel een beetje trots op :-[

amazingleeuwtje

Dit topic mag een slotje op, mijn 3 kleintjes gaan naar een lieve  parkieten liefhebster ;D..