Boekje: "Mijn vliegtuig en ik"

Gestart door Hermien, 1 april 2010, 19:33:45

« vorige - volgende »

Hermien

1 april 2010, 19:33:45 Last Edit: 9 april 2010, 04:12:05 by Peter


Met de aankoop van dit boekje heeft u beslist iets heel bijzonders in huis gehaald. Bijzonder, omdat een dergelijk boekje over vogels, in dit geval de valkparkiet, nog nooit eerder geschreven is. Dit boekje gaat namelijk helemaal niét over de verzorging, huisvesting en het tam maken van valkparkieten. Over ziekte en gezondheid zult u evenmin iets aantreffen en naar handige tips hoeft u ook al niet te zoeken. Dit boekje gaat enkel en alleen over het dagelijks leven van vier valkparkieten en hun baasje..of.eh....was het anderersom? En dat er héél wat te beleven valt bewijst dit zogenaamde dagboekje, een 'must have' voor elke valkparkietenliefhebber. Mocht u dus zelf valkparkieten in huis hebben, dan zult u veel in de verhalen herkennen. Heeft u nog geen vogels, maar overweegt u de aanschaf van één of meer van deze kleine papegaaiensoort, dan geven de verhalen u al vast een beeld van hoe het leven met deze vrolijke flierefluiters eruit zal gaan zien. Behoort u tot geen van deze doelgroe-pen kunt u evengoed, onder het genot van een kopje koffie, ontspannen genieten van de grote en kleine avonturen van mijn 'Vliegtuig' en ik.

U kunt eenvoudig in het bezit komen van dit boekje door een e-mail te sturen aan Vliegtuigboekje@hotmail.com. Vermeldt daarbij uw naam, adres, postcode, woonplaats en tel.nr. En uiteraard het aantal exemplaren dat u wenst te kopen. U ontvangt dan keurig een nota met gegevens over de betaalwijze.

Het boekje kost 15,00 euro excl. 4,25 verzendkosten.




Toevoeging van de beheerders van Valkparkiet.com:


Let op: De verkoop van het boekje gaat geheel buiten Valkparkiet.com om!

Discliamer
Hermien heeft in overleg met de beheerders van Valkparkiet haar boekje een beetje gepromoot. Omdat er niet zo vaak een boekje uitkomt over valkparkieten hebben we besloten om er even wat extra aandacht aan te geven. Wil je zelf ook iets aanbieden op Valkparkiet.com dan hoort het op de verkooppagina. Heb jij zelf iets geschreven of gemaakt speciaal over valkparkieten en wil je het ook onder de aandacht brengen? Neem dan contact op met de beheerders.

Kimm


ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Kaatje

Hoi Hermien,



Met de uitgave van je verhalenboekje  :D

Liefs, Karin

Caroline

Gefeliciteerd, Hermien!!  :-*

Ik ben op dit moment boven op een minilaptop waarvandaan ik geen emails kan verzenden  :-\ , ik moet straks eerst met Jasper naar het ziekenhuis, foto maken en controles, en daarna stuur ik je een mailtje.  :)

Zou je in ieder geval één exemplaar voor mij willen reserveren??  :)

Ik wil er 100 % zeker één en de email krijg je ZEKER vandaag.

Alvast bedankt.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Hermien

Hoi Caroline,

Je boekje ligt klaar, hoor!

                                :-*   :-*   :-*   :-*

amazingleeuwtje

Hermien Gefeliciteerd :-*..
Natuurlijk wil ik graag jou boekje kopen ;D...

Liefs Syl

Nynke

Erg leuk!

Mail is onderweg.
Wil natuurlijk dit boekje graag aan de collectie toevoegen! ;D

Caroline

Citaat van: Hermien op  2 april 2010, 10:11:11
Hoi Caroline,

Je boekje ligt klaar, hoor!

                                :-*   :-*   :-*   :-*


Bedankt!!!!

Mailtje met mijn gegevens is onderweg.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Ida

Hallo Hermien,

Gefeliciteerd met je boekje  ;D
Mijn mailtje is verzonden aan je, ben heel benieuwd naar je boekje  ;)

groetjes Ida

Marian

Hoi Hermien,

Nogmaals:





Mijn mailtje is verzonden, ben reuze benieuwd :D

Liefs, Marian

candy

Hallo Hermien,

Gefeliciteerd met je boekje.
Is het mogelijk dat je voor ons een exemplaar reserveerd, omdat we nu op de camping zitten kunnen we jou pas na de pasen een e-mail met de gegevens sturen.

Groetjes Ria en Henk

Hermien

Ha Candy,

Je boekje ligt klaar hoor. Zodra ik je gegevens heb vliegt het naar je toe.... ;D  ;D  ;D  ;D

Sassie

5 april 2010, 22:15:02 #12 Last Edit: 5 april 2010, 22:26:42 by Sassie
Ook in dit topic dan maar even de felicitaties voor je boek.
Wij hebben ook al een mail gestuurd en de factuur is ontvangen.. De betaling gedaan en nu uitkijken naar het Vliegtuig en dat we dan snel schaterend van het lachen je verhalen kunnen lezen en een deel daarvan zelfs te herkennen van onze eigen gevleugelde Bende
Magic, Twinkel, Harry en Potter      

Nogmaals gefeliciteerd en we kijken nu al uit naar de prachtige verhalen... Als ze net zo mooi zijn als hier op het forum dan wordt het genieten geblazen.

Liefs,
Sassie

Ida

Hallo Hermien,

Je boekje is hier geland hoor en wat een heerlijk en mooi exemplaar om te hebben. Ik ben er superblij mee.
De eerste pagina's zijn gelezen en............ik kan bijna niet stoppen........... het leest zo heerlijk weg !

groetjes Ida

Hermien

Bedankt voor jullie complimenten, dames. Ben daar heel blij mee. In ieder geval komt dit, met het oog op alle recente discussie's over en weer op het forum, precies op tijd. Fleurt de boel tenminste weer een beetje op!

Veel leesplezier en o, geef het ook door aan vrienden en kennissen.....zij kunnen het boek ook bestellen, hoor..... ;D  ;D  ;D  ;D