1 mei 2025, 11:08:14

handopfok spoed....

Gestart door kuiserke, 19 mei 2010, 17:40:46

« vorige - volgende »

kuiserke

Hallo, ik heb een dringende vraag...ik heb 2 grasparkietjes die zijn aangevallen. ...de moeder pop is dood is dat het zelfde op handopfok bij valkparkieten...ook 10% van huw gewicht?
groetjes Anita

patty_dordtse valkjes

Hoi,

volgens mij kan je dat ook gewoon geven aan de kleintjes en is volgens mij ook hetzelfde kwa voeren.

voert het mannetje de kleintjes niet zelf meer ook dan waar ze van zijn?
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

kuiserke

hallo, bedankt voor de reactie. De man was nergens te bespeuren en doordat de beestjes zo aangetakeld waren heb ik ze maar direct uit de voiliere gehaald en binnen op een goede warme plaats gezet....ze hebben nu net gegeten dan blijven ze op mijn huid onder mijn pyama of pull een beetje.....blijkbaar genieten ze ervan. Als ze honger hebben laten ze zich horen dat vind ik ook al een goed teken.het is nu dag 2 van de handopfok ik hoop dat alles verder vlot mag verlopen.....ik weet niet hou oud ze precies zijn maar het ene vogeltj toch al zeker 3 weken....hij heeft al de kracht om te bijten het andere vogeltje is iets jonger.... :) laten we positief blijven ....ik vind het nog steeds het beste dat ze bij de ouders zijn...in mijn voliere komen ze allemaal bij mij zo daar moet je het nie voor doen...
bedankt

Saar

Door wat voor vogels zijn de grasjes eigenlijk aangevallen?
En heb je foto's van de kleintjes?