Paula
Valkparkiet

Geslacht: 

|
Ik spuit Chicco regelmatig, 1x per week toch met de plantensproeier. Hopelijk leert hij het toch weer waarderen. Maar ik blijf gewoon doorgaan hoor. Als het niet op de arm lukt, dan doe ik het gewoon als hij in de kooi zit.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
uppel
Valkparkiet eitje

|
die van mij ook net voor het eerst met plantenspuit beneveld. ik weet niet of hij het echt leuk vond. maar hij bleef wel zitten. in het badje gaat hij niet.. maar ik heb hem ook nog maar een week en gevonden dus weet zijn verleden niet.. hij zit in de kooi en ik spoot ..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Naso
Valkparkiet eitje

Geslacht: 

|
Hoi Iedereen,
Vraagje: vanaf welke leeftijd kan je een valkje laten douchen of met een plantenspuit nat maken?
Gr. Naso
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Naso
Valkparkiet eitje

Geslacht: 

|
Dank je wel voor je advies... 
Hij poetst zichzelf al goed. Ik ga morgenochtend proberen om 'm nat te spuiten. Alleen is hij nog niet tam, nog een beetje bang Ben heel benieuwd hoe hij zal reageren!
Gr. Naso
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
pipa
Valkparkiet eitje

Geslacht: 

|
hey, mijn valkparkiet wilt ook niet in een badje en een sproeier heb ik zelf nog niet geprobeerd. Wat ik in de plaats doe is haar op mijn vinger houden en dan naast de kraan houden (lauw water). het water met mijn andere hand opvangen en dan de druppels rustig over haar laten gaan. Op begin is ze bang, maar na een tijdje is ze er zot van. Kan je ook eens proberen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|