7 mei 2025, 16:54:00

man paart niet

Gestart door Joyce, 26 maart 2010, 14:26:03

« vorige - volgende »

Joyce

Ik heb een geelwang man van bijna twee jaar die niet paart.
Pop zit steeds kippetje maar hij lijkt het gewoon niet te snappen. inmiddels paart de pop met een ander mannetje dit is niet de bedoeling.
Ik heb ze al voor langere tijd in een kamervoliere samen gehad met broedblok maar pop legt onbevruchte eitjes.
Gaat de man het uiteindelijk snappen en moet ik geduld hebben of is er misschien iets wat ik nog kan doen??

Kimm

hoi ,

sommige mannetjes houden niet zo van popjes. of hij houdt niet zo van haar.
je kan het niet afdwingen dat hij voor haar kiest. ik weet niet of het nog komt, maar ik ben bang van niet. tenminste niet met het popje wat jij voor ogen hebt.

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

anthonie

26 maart 2010, 22:15:20 #2 Last Edit: 26 maart 2010, 22:46:08 by anthonie
Ik heb weinig ervaring...Ik kende tot een paar maanden geleden het verschil niet tussen een mannetje en een popje! Maar ondertussen heb ik wel wat geleerd: