-•=De Grijze Parel 2011=•- het einde...

Gestart door •=Bonnie=•, 23 maart 2010, 16:48:44

« vorige - volgende »

mariejj

Als me voliere al had gestaan had ik Bingo en Belle zo opgehaalt  ;D   Heb je daar eigelijk al een opaline bonte bronzefallow uit gekregen?

Kenny, bonte witmasker van Pim & Roos  vertoond nog steeds geen mannelijk gedrag  ::) zal het een crossover zijn?  Misschien dat ik toch maar even een dna-testje ga doen.

Succes alvast met de kweek.

•=Bonnie=•

Citaat van: mariejj op 26 maart 2010, 14:13:45
Als me voliere al had gestaan had ik Bingo en Belle zo opgehaalt  ;D   Heb je daar eigelijk al een opaline bonte bronzefallow uit gekregen?

Kenny, bonte witmasker van Pim & Roos  vertoond nog steeds geen mannelijk gedrag  ::) zal het een crossover zijn?  Misschien dat ik toch maar even een dna-testje ga doen.

Succes alvast met de kweek.

Ja vorig jaar, maar die zat toen in dat nestje dat door het pleegkoppel "in elkaar geslagen" werd en heeft het niet overleefd :( 

Sja, het begint er toch op te lijken dat Kenny een pop is dan... Mijn Extreme is er ook 1 van Pim en Roos, had ook een man moeten zijn en bleek ook een pop, maar daar kwam ik het eerste jaar al achter toen ik de blokken op hing en ze kippetje ging zitten  ;D

carco

Ik heb zelf een Pearl, maar de jouwe vind ik ook super mooi  :-*

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Creatura

Hoi Bonnie,

Mooi koppel hoor :D
Maar waaraan zie je nou dat je mannetje palefallow is? Is hij dan iets lichter dan gewoon witmasker?

groetjes, Renske

•=Bonnie=•

26 maart 2010, 18:07:29 #34 Last Edit: 26 maart 2010, 18:09:29 by •=Bonnie=•
Citaat van: carco op 26 maart 2010, 15:06:15
Ik heb zelf een Pearl, maar de jouwe vind ik ook super mooi  :-*

Ohw leuk :) ook een bleekmasker?

Citaat van: Creatura op 26 maart 2010, 17:09:30
Hoi Bonnie,

Mooi koppel hoor :D
Maar waaraan zie je nou dat je mannetje palefallow is? Is hij dan iets lichter dan gewoon witmasker?

groetjes, Renske

Hoi Renske,
Het is bij deze foto wel moeilijk te zien. Je ziet het aan de roze poten en snavel. Silver is van het donkere type hij heft wel rode ogen maar heel donkerrood. Als je bijvoorbeeld naar Dreams kijkt (1e pagina dagboekje) is het makkelijker, zij is van het lichte type en bij haar vallen de rode ogen onmiddellijk op. Beide vogels zijn geboren als wit donsje met rode ogen, net als albino's. De foto's zijn zonder flits gemaakt.

Rianne

Wacht maar tot Silver buiten komt, en begint te verkleuren. Dat bleekt nog wel wat op hoor :) Ik dacht evengoed rode ogen te zien op de foto dus het ziet er wel anders uit als gewone witmasker.

•=Bonnie=•

Citaat van: Rianne op 26 maart 2010, 18:40:49
Wacht maar tot Silver buiten komt, en begint te verkleuren. Dat bleekt nog wel wat op hoor :) Ik dacht evengoed rode ogen te zien op de foto dus het ziet er wel anders uit als gewone witmasker.

Hij zal gerust ietsiepietsie bleker worden maar hij blijft van het donkere type, hij zal nooit de kleur van cocktail krijgen en ook niet zulke helder rode ogen. Hij heeft ook donkere nagels...   

Creatura

Hoi Bonnie,

Ah, nu zie ik het ja.
Dreams is heel duidelijk lichter en heeft idd duidelijke rooie ogen. Mooi is zij. En haar mannetje is trouwens ook erg mooi!!!

groetjes, Renske

Rianne

De moeder was vrij donker, de vader niet. Als je dan die wildkleur pale fallow pop bekijkt die Lin heeft, lijkt er weer totaal niet op.

Anke

Hoi Bonnie,
Mooi koppel heb je hoor.
Ik vind vooral Pearl echt prachtig!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Citaat van: •=Bonnie=• op 26 maart 2010, 18:52:25
Citaat van: Rianne op 26 maart 2010, 18:40:49

Hij zal gerust ietsiepietsie bleker worden maar hij blijft van het donkere type, hij zal nooit de kleur van cocktail krijgen en ook niet zulke helder rode ogen. Hij heeft ook donkere nagels...   

hOI HOI witmasker pale fallow heeft rode oogjes met donkere iris ....grtjs. Ann

•=Bonnie=•

Citaat van: Dierenfreackske op 27 maart 2010, 17:36:33hOI HOI witmasker pale fallow heeft rode oogjes met donkere iris ....grtjs. Ann

Hoe een bleekmasker palefallow eruit ziet is mij bekend, ik had vorig jaar al een eigen kweek palefallow bleekmasker op stok  ::)

Citaat van: Rianne op 26 maart 2010, 23:27:18
De moeder was vrij donker, de vader niet. Als je dan die wildkleur pale fallow pop bekijkt die Lin heeft, lijkt er weer totaal niet op.

Borreltje is ook veel lichter, maar da's een wildkleur bleekmasker palefallow geen witmasker palefallow. Maakt niet uit verder, ze vinden elkaar erg leuk hij en Pearl.  :D En het gaat mij bij dit koppel toch om een nakomeling en niet om het koppel zelf  ;)

Citaat van: Anke op 27 maart 2010, 17:29:04
Hoi Bonnie,
Mooi koppel heb je hoor.
Ik vind vooral Pearl echt prachtig!!
Groetjes Anke

Leuk is ze he :)  Wat ook leuk is is dat ze in de verte afstamt van 1 van mijn allereerste koppels.  :D

anika_en_spirit

Hoi Bonnie,

Leuk om joun boekje hier weer te kunnen volgen.
Je hebt echt prachtige koppels zitten, allemaal mooi apart.

Ik wens je een goed kweekseizoen toe.
Liefs, Anika
Spirit, Senna, Lucky, Shine, Skye, Syara, Soë, Sterre, Sero & Sweet!

carco

Citaat van: •=Bonnie=• op 26 maart 2010, 18:07:29
Citaat van: carco op 26 maart 2010, 15:06:15
Ik heb zelf een Pearl, maar de jouwe vind ik ook super mooi  :-*

Ohw leuk :) ook een bleekmasker?

Nee mijn Pearl is voor mijn lutino bleekmasker : een opaline bonte witmasker.
Maar 1 zoals jou Pearl wil ik ook nog  ;)

Klik op het plaatje voor onze site!

Jacoba

Prachtig koppel Bonnie.
En nu maar hopen en wachten.

Groetjes Jacoba.