17 mei 2025, 20:30:01

onverteerde zaadjes

Gestart door Manouk, 28 februari 2010, 21:35:41

« vorige - volgende »

Manouk

Hallo allemaal ik zag vandaag dat de ontlasting van coco niet goed is..
Het lijkt of hier onverteerde zaadjes in zitten..
Coco is nog wel erg levendig en ook gewoon goed op gewicht..
wat kan dit zijn??
Als het morgen nog zo is dan moet ik maar ff een afspraak maken met de dierenarts :(
of in ieder geval een poepje opsturen misschien...
Maak me wel zorgen om mijn mannetje..

groetjes
Manouk

Kimm

hoi manouk,

onverteerde zaadjes kan vanalles zijn. inderdaad morgen maar even ontlasting laten onderzoeken.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Manouk

ik laat het onderzoeken, maar vind het een beetje vreemd dat hij geen gewicht verliest..
Je zou toch denken dat hij voedingsstoffen niet opneemt en daardoor zou afvallen??

groetjes
Manouk

Kimm

dat kan, maar als dit net aan de gang is en jij had het niet opgemerkt, dan was het afvalproces over een paar dagen wel begonnen.

Manouk

ok..
en misschien een domme vraag, maar waar moet k het heen sturen dan?? want ik heb geen idee :$

Kimm

ik weet niet wie er bij je in de buurt zit, maar je kan het ook opsturen naar dr feld en dan even een begeleidend briefje erbij. ook zou ik dan even naar hun toe bellen dat je ontlasting hebt opgestuurd. de ontlasting moet zo vers mogelijk zijn.

groetjes kim

Peggel

hoe is het nu met Coco/
want onverteerde zaadjes kunnen helaas ook op iets heel ergs duiden...

Manouk

ik heb gelukkig niets raars meer kunnen ontdekken..
kan het aan het voer gelegen hebben??
want ik had geen teurlings meer en heb tijdelijk even wat anders gehaald.. nu toen ze weer teurlings kregen was er gelukkig niets meer aan de hand...

dabikker

hallo ik heb dit probleem ook gehadmet mijn popje was ook geschrokken en ben bij de va geweest,die vertelde mij dat het te maken heeft met haar hormoon ontwikkeling ze was toen 8 maanden en het is allemaal goed gekomen,ze verteerde niet alles.
maar het kan ook iets ernstiger duiden dus schroom je niet en laat je vogeltje goed onderzoeken.
groetjes david