3 mei 2025, 16:05:04

Cusco van Jorg

Gestart door Kimm, 25 maart 2010, 14:11:43

« vorige - volgende »

Kimm

Lieve Jorg,

Ik wens je  heel veel sterkte met het verlies van jouw lieve Cusco  :'(  :'(

Rust zacht lieve Cusco... :-*

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

jorgus

Hallo lezers,

Cusco is gisteren helaas overleden. Hoe dat is gebeurd is hier te lezen:
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,34523.0.html

Maar beter is het om aan de blije dingen te denken, en dit is 1 van de vele blije leuke momenten met cus:
http://jorgus.hyves.nl/album/16854422/videotjes/FmWk7ZGR/video/177729911/0/Qt-9/

Kus voor Cus

Kaatje

Hoi Jorgus,

Veel sterkte met het verlies van je lieve Cusco. Koester de fijne herinneringen van haar  :-*

Groetjes, Karin

jorgus

Dankje Karin.

Dat zal ik zeker doen.

Voor degene die het filmpje niet kunnen zien, is ie hier nogmaals, maar dan voor iedereen te zien:

http://chacana.net/videos/cusco.flv

jorgus

hier moya dr verhaal voor cusco (moya is mn dochter)

Moya
lieve lieve cusco. toen we je net kregen -weet ik nog- had je nog helemaal een kaal achterhoofd. gheghe, en je vloog steeds tegen het raam aan. dan pakte ik je op, en dan zat je helemaal met je kuif omhoog! een tijdje later ging je ook altijd in de keuken op de kast zitten, en dan keihard fluiten :-p haha! stouterik... maar toen opegegevenmoment werd je ziek.. je begon veertjes onder je vleugel los te pulken, dus papa en ik zijn maar gauw naar de dokter gegaan, toen kreeg je antibiotica, en knapte je gewoon wel weer op!! maar het ging niet helemaal over, want op en dag, weren we wakker en toen zat je helemaal onder het bloed. we zagen meteen dat het niet lekker met je ging. je zat helemaal ineen gekrompen enzo. toen die dag nog, gingen papa en mama, naar de vogeldokter. ze hebben toen de heletijd met je geknuffeld, ze hebben je toen in een soort doosje gelegd, en toen ben je lekker inslaap gevallen. weg van alle pijn en ellende. ik zal je missen cussie, en zal je nooit vergeten, je liet me zo vaak heel hard lachen met al je rare acties.. ik mis je liefje. uit het oog.. maar niet uit het hart. (l) (l) @ liefde voor cusco

Hermien

Wat heb je dat mooi geschreven.....snif......snif...... :'(

Kimm

ach wat een mooi lief verhaal van Moya  :'(  :'(
Moya, Cusco zal altijd bij je zijn  :-*

Moya

haai.
ik heb net ook maar een account aangemaakt.
ik woon namelijk ook met 2 (inmiddels 1) vogels in huis.
ik mis cussie net als me vader, ook heel erg.

dikke kus voor cus.

Moya

Niet alleen ik maar nog veel meer mensen missen cusco
zoals imme
een vriendin van mij

Liev cusco ik weet nog wel dat toen ik jouw voor het eerst zag dat ik bang voor je was.
maar dat is verleden tijd, als ik aan je denk vindt ik het heel raar dat je niet meer kan vliegen, fluiten en stoeien met Inca.
Je moet weten dat ik supper veel van je hou cussie
en wil dat je weer trug komt.

Toen moya een keer naar school kwam zij ze dat jij antibiotika ( hoe je dat ook schrijft ) moest nemen toen dagt ik van: Nee Cusco mag niet weg hij moet snel beter worden en je werd ook beter Toen was ik heel Blij ;-)
Maar toen kwam Moya afgelopen woensdag naar school en schreef ze op een briefje:

Cusco
=
doodziek

ze liet dat aan mij zien en ik schrok gelijk!
toen die middag gingen Merle en ik mee naar jou toe met Diesel en kon Diesel knuffelen met Gijsje en kennis maken met moudie.
ik heb jou toen nog op mijn vinger gehad en je keek in mijn ogen het leek net of je mij nog een laatste bericht wou geven zo voelt het nu als ik trug denk.
ik ben blij dat ik je nog gezien heb en je nog kon vasthouden.

Cusco een Stukje van mijn hart is er afgebroken omdat jij van de wereld bent gevlogen.:'-(

xxxxx Imme Ik hou van Cusco,Moya,Inca,Moudie en Gijsje (l)

cusco we all still love you
and we will love you forever.  :'(

Kimm

Anke

Hoi Jorg,
Ach wat verdrietig dat je popje het niet heeft gehaald :'(
Je hebt je best gedaan, het heeft helaas niet mogen baten.
Heel veel sterkte!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes