6 mei 2025, 16:49:24

hersentumor

Gestart door mellanie, 16 maart 2010, 10:09:23

« vorige - volgende »

mellanie

helaas hebben wij net spock laten inslapen bij de dierenarts.
hij viel vanmorgen van zijn stok en zat te trillen op de grond en met zijn koppie te draaien. volgens de dierenarts was dit een teken dat hij een hersentumor heeft en heeft hij hem dus laten inslapen:'(

patty_dordtse valkjes

heel veel sterkte met het verlies van je valkje.

u had hem volgens mij nog niet zolang toch.
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

mellanie

we hebben hem op 9 feb gekocht en hij was nu net 4 maandjes oud. we waren er al wel heel erg aan gehecht want hij kwam al een paar keer op mijn hand zitten en liep in zijn kooi ook naar me toe als ik voor hem ging staan. we willen ook zeker weer een nieuw valkje alleen weten we niet zo goed waar we moeten kijken want we willen liever niet weer naar de vogelkelder.

Kimm

hoi mellanie,

ik wil je heel veel sterkte wensen met het verlies van je lieve valkje  :-*

sterkte meid!

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Caroline

Sterkte ....

Rust zacht, lieve Spock.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Saar

Allereerst heel erg veel sterkte met het verlies van Spock :-*
Citaat van: mellanie op 16 maart 2010, 10:16:52
we willen ook zeker weer een nieuw valkje alleen weten we niet zo goed waar we moeten kijken want we willen liever niet weer naar de vogelkelder.

Kijk eens rond op het forum!
Er zijn heel veel kwekers hier aanwezig en er is altijd wel iemand met jonge valkjes :)

Hermien

Joh, wat akelig. En nog zo'n jong beestje. Heel veel sterkte, meid. En inderdaad vindt je hier heel wat goede kwekers op het forum die het hele jaar door nestjes hebben. Daar moet zéker iets voor je bij zitten!

mellanie

we hebben inderdaad al even rond zitten kijken en we zagen 2 advertenties 1 met jonge valkjes die over +/- 3 weken weg mogen en 1 met een koppel waar we erg veel interesse in hebben. het koppeltje is ongeveer 4 maanden oud (dat was spock nu) en hebben dezelfde kleuren als onze lieve spock alleen hier helaas nog geen reactie op

mar10tje

Hey Mellanie,

Wat onwijs vervelend voor je!
Ik ben nu zelf met een ziek valkje in de weer, en ik moet er niet aan denken dat het tevergeefs is!

Hoe wrang het ook klinkt, wees blij dat je voor je dier deze beslissing hebt kunnen nemen. Langer lijden is hem zo bespaard gebleven.
Wat niet wegneemt dat het heel verdrietig is voor je, sterkte!