oude onderwerpen sluiten/verwijderen

Gestart door biene, 18 maart 2010, 10:01:21

« vorige - volgende »

biene

hoi hoi,

is het mischien een goed idee om oude onderwerpen te laten verwijderen door mods?
dit scheelt enorm veel ruimte op de website en zo word het denk ik ook een stuk overzichtelijker.
de topic opener hoeft alleen maar als hij/zij klaar is met het topic een berichtje in dat topic te plaatsen dat het gesloten kan worden, zodat de mod kan zien dat hij weg kan.
lijkt mij wel fijn als het forum een beetje "opgeruimd"  is?

Rianne

Hoi,

de topics nemen zo weinig ruimte in, dat maakt voor de website niet uit. Ook als we oude topics verwijderen, kunnen ze met de zoekfunctie niet meer gevonden worden, dus ipv dat mensen eerst gaan zoeken naar een topic waarin hun probleem ook behandeld wordt, plaatsen ze een nieuwe. Waardoor je dus iets meer nieuwe topic krijgt en het opruimen dus eigenlijk geen zin heeft ;)

biene

daar heb je ook wel weer gelijk in  ;) , maar ik weet niet of er wel echt zoveel gebruik word gemaakt van de zoekfunctie, aangezien er toch al wel veel dubbele topics worden gemaakt, mischien een  idee om eens te kijken over welke onderwerpen er veel dubbele/vergelijkbare topics over gemaakt worden en daar een sticky van te maken? zijn nog best wel wat onderwerpen waar een sticky erg handig zou zijn, en zo krijg je mischien ook minder dubbele topics?
op een ander forum waar ik op zit werkt dit in elk geval erg goed  ;) het is maar een idee  :)

Rianne

Er zijn een aantal sticky's maar die zijn natuurlijk vrij algemeen. Elke situatie is vaak weer net weer even anders en men wil toch zijn/haar verhaal kwijt en doorvragen over de antwoorden.
Als mensen ergens een sticky over willen schrijven, is dit natuurlijk prima. Stuur het door naar 1 van de modjes en wie weet wordt het geplaatst. :)

biene

natuurlijk is vaak de situatie bij iedereen net even anders, maar t is (zoals ik zelf wel merk) wel fijn om in sommige situaties een soort richtlijn te hebben zeg maar.
helaas heb ik zelf nog niet zo heel veel ervaring,
maar mischien dat ik binnenkort wel eergens een sticky over kan maken met behulp/aanvulling van anderen :) .

groetjes sabine.