Hero & Jolly 7 eitjes EN WEER EEN MUTATIE VERRASSING!!!!

Gestart door Lorage, 12 maart 2010, 12:52:32

« vorige - volgende »

Lorage

Hoi hoi,

Ja wat gaat het snel en wat zijn ze alweer groot!! Ze zijn wel echte schatjes... helemaal nergens bang voor. Schrikken nergens van. En ze vinden het heerlijk om geknuffeld te worden.

Vanmiddag zijn er wat mensen wezen kijken naar ze. Was heel erg leuk om te zien. Het jongetje mag er 1 uitzoeken alleen weet echt niet welke... haha!
Nou ja hij mag er nog heel eventje over nadenken  ;)

Groetjes Laura


Lorage

Nog wat foto's gemaakt.

Vandaag heeft de oudste al een aantal keer onder toeziend oog van moeders zijn koppie uit het blok gestoken.  ;D


En dan nu visite  :D







Schattig hé?








Mijn nichtje wil er nog niet zo veel van weten... maar hij mag wel naast haar zitten  ;D



en mijn andere nichtje vond ze ook helemaal super!!


Het bontje is in trek  ;D

Nou dat waren ze dan!!

Groetjes Laura

Sally

Leuke foto's alweer!!

Het bontje is idd heel erg leuk  :-*
Maar de rest natuurlijk ook.!  ;)


Groetjes!

Anke

Hoi,
Wat een leuke foto's weer :)
Ik ben benieuwd welk valkje het jongetje gaat kiezen.
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

*Manon*

Wat een prachtige valkjes heb je Laura, ik zou ook niet weten welke ik zou moeten kiezen!

Groetjes Manon

..Neline..

ze worden echt steeds mooier he   :D wat een droppies :-* Zo dacht je dat je alleen maar wildkleurtjes kon krijgen en zo zit er maar 1 wildkleurtje tussen van de 5  ;D


Dagboekje "Kattukse valkjes":    KLIK HIER

Fotoboekje "The Beauty of Nature": KLIK HIER

Lorage

Hoi hoi,

Ja het zijn echt allemaal droppies. Het wildekleurtje is trouwens (op dit moment) echt het leukste vogeltje. Maar het wisselt wel eens met ze ;)
Ze zijn al aardig wat moed aan het verzamelen om het blok uit te gaan.
Vaders vindt (denk ik) dat ze niet zo moeilijk moeten doen want hij gaat bij getwijfel kuifveertjes plukken  >:(
Maar goed het gaat nu nog maar om 5 veertjes dus het valt mee...
Het jongetje heeft het bontje gekozen :)

Groetjes Laura

ps bedankt voor de leuke reacties (Alweer ;)

Anke

Hoi,
Ik zou ook voor het bontje zijn gegaan.
Maarja ik heb iets met bont... ;)
Ze zijn stuk voor stuk om te zoenen :-*
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Lorage

Zo ik benb er even 3 weken tussen uit geweest. Ik heb het heel druk gehad met privé omstandigheden.
Met de vogeltjes gaat het goed. !
1 is er al bij zijn baasje. Van het weekend wordt er nog 1 opgehaald. En de andere 2 pas over 10 dagen!! Ivm met een vakantie van degene. Baal ik wel van... want het is wel erg druk allemaal. En wat een bende maken ze ervan!!! ::)
Ik heb er nog 1 over en zou niet weten waar ik die heen moet?!?
Van het weekend als ik even tijd heb dan plaats ik nog even wat foto's van de kleintjes.

Oh ja ik had het blok eruit gehaald maar gister lag er een eitje op de bodem. Dus blok zit er weer in.
Er is zeker geen mogelijkheid om ze even rust te geven?!

Groetjes Laura

*Esther*

Wat een leuke jongen! En wat gaat het hard.
Wil je zelf niet een jong houden?

De eitjes zou ik vervangen door nepeitjes. Dan raken ze er vanzelf op uitgekeken.

gr Esther

Larissa

Hoi Laura

Tjeetje wat gaat de tijd toch al weer hard....ben benieuwd nog naar de nieuwe fototjes............

kom van de week wel weer ff aan gevleugeld

groetjes Larissa
Kroeltje van bende van 6

Lorage

Hoi hoi,

Zo het is alweer een tijd geleden dat ik hier voor het laatst ben geweest. Ik heb het de laatste tijd zo ontzettend druk met werk en prive.
Mijn laatste bericht was dat ze weer een ei had gelegd.
Ik wilde eerst geen nestje meer dit jaar maar oke ze waren niet van elkaar af te slaan. En ik heb met het vorige nestje helemaal niet echt hoeven ingrijpen. Vaders en moeders hebben het goed gedaan.
Maarrr nu komt het ze hebben 8 eieren. En ik dacht dat er 2 niet waren bevrucht. Toen ik ze wilde vervangen en goed scheen met het lampje door de eitjes..... Zag ik dat ze alle 8 zijn bevrucht!!!!
Ik heb maar 1 koppel dus kan de eitjes niet ergens anders bij leggen.
Maar goed... ik ga ervan uit dat ze het aan kunnen want ze zijn hele goede "bewezen" ouders!!
6 juni verwacht ik de 1e.
Hou jullie op de hoogte!

Groetjes Laura

patty_dordtse valkjes

hoi,

hopelijk gaat ook hier alles goed.
ik heb hier ook 8 eitjes waarvan de laatste pas gelegt is...

ben benieuwd hoe dit allemaal verder verloopt
;D
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

sabine

Zo al weer 8 eitjes. Ik ben benieuwd hoe het gaat lopen.
Ze hebben elkaar duidelijk gevonden.

Groetjes Sabine

Larissa

hoi hoi

ook ik kwam ff aangevleugeld zooowwww 8 eitjes is nie misselijk zeg
Hoop dat de ouders het heel goed gaan doen en ja met het eerste nestje hebbe ze wel bewezen goeie ouders te zijn

Duim voor je mee deze dagen dat je lieve donsjes hebt

groetjes Larissa