3 mei 2024, 01:35:45

dierenwinkel of kweker?

Gestart door dimi859, 11 maart 2010, 21:00:16

« vorige - volgende »

Kimm

Het beste kan je zelf even een reiskooitje gaan kopen. dit moet je eigenlijk altijd bij de hand hebben, want als je een keertje naar de vogelarts moet, dan heb je gelijk iets bij de hand om het valkje te vervoeren.

zoiets...


ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

hilde

Citaat van: Kimm op 14 maart 2010, 12:21:01
Het beste kan je zelf even een reiskooitje gaan kopen. dit moet je eigenlijk altijd bij de hand hebben, want als je een keertje naar de vogelarts moet, dan heb je gelijk iets bij de hand om het valkje te vervoeren.

zoiets...







dat wilde ik ook typen kimm  ;)

ik moet eerst afwachten hoeveel donsjes er gaan uitkomen en kijken naar de mutaties .voor de mensen die al gereserveerd hebben daarna als er eentje overblijft geef ik jou een seintje dat kan als ze in de loop van deze maand  en volgende maand geboren worden en dan duurt het nog zo een 7/8 weekjes
dat is ongeveer rond mei/ juni/juli  ongeveer dat ze zelfstandig zijn

groetjesssssss

dimi859

Citaat van: hilde op 14 maart 2010, 12:46:37
Citaat van: Kimm op 14 maart 2010, 12:21:01
Het beste kan je zelf even een reiskooitje gaan kopen. dit moet je eigenlijk altijd bij de hand hebben, want als je een keertje naar de vogelarts moet, dan heb je gelijk iets bij de hand om het valkje te vervoeren.

zoiets...







dat wilde ik ook typen kimm  ;)

ik moet eerst afwachten hoeveel donsjes er gaan uitkomen en kijken naar de mutaties .voor de mensen die al gereserveerd hebben daarna als er eentje overblijft geef ik jou een seintje dat kan als ze in de loop van deze maand  en volgende maand geboren worden en dan duurt het nog zo een 7/8 weekjes
dat is ongeveer rond mei/ juni/juli  ongeveer dat ze zelfstandig zijn

groetjesssssss

kan ik dan nu nog eentje reserveren?

hilde

ja dat kan je

ik hou je op de hoogte van de donsjes en de mutaties

groetjessssssssss



dimi859

Citaat van: hilde op 14 maart 2010, 14:35:25
ja dat kan je

ik hou je op de hoogte van de donsjes en de mutaties

groetjessssssssss





ok dan zou ik graag eentje reserveren
moet je al iets hebben  van informatie van mij?

hilde

stuur me een persoonlijk bericht met je emailadres  erin


klik op de naam links op hilde en iets naar beneden staat stuur deze persoon een persoonlijk bericht

groetjessssss

coolsille2

Ik heb 3uur en een half gereden achter tweety en hij vond in de auto zitten best wel leuk.
We zijn naar neeroeteren gereden en dat is iets verder dan genk dus ik denk dat die 1 uur en 21 min niet echt klopt.

hilde

Citaat van: coolsille2 op 13 juli 2010, 11:49:43
Ik heb 3uur en een half gereden achter tweety en hij vond in de auto zitten best wel leuk.
We zijn naar neeroeteren gereden en dat is iets verder dan genk dus ik denk dat die 1 uur en 21 min niet echt klopt.



wat bedoel je ?

dat 1u21 niet klopt (dat is een enkel reis )de terugreis niet meegerekent hee

Saar

Citaat van: coolsille2 op 13 juli 2010, 11:49:43
Ik heb 3uur en een half gereden achter tweety en hij vond in de auto zitten best wel leuk.
We zijn naar neeroeteren gereden en dat is iets verder dan genk dus ik denk dat die 1 uur en 21 min niet echt klopt.



In dit topic is op 14 maart voor het laatst gereageerd.
Let er even op dat je niet te oude topics naar boven haalt... ;)

hilde

Citaat van: Saar op 13 juli 2010, 12:18:38
Citaat van: coolsille2 op 13 juli 2010, 11:49:43
Ik heb 3uur en een half gereden achter tweety en hij vond in de auto zitten best wel leuk.
We zijn naar neeroeteren gereden en dat is iets verder dan genk dus ik denk dat die 1 uur en 21 min niet echt klopt.



In dit topic is op 14 maart voor het laatst gereageerd.
Let er even op dat je niet te oude topics naar boven haalt... ;)


oke saar


Kaatje

Citaat van: Saar op 13 juli 2010, 12:18:38
In dit topic is op 14 maart voor het laatst gereageerd.
Let er even op dat je niet te oude topics naar boven haalt... ;)


In principe maakt dit niet zoveel uit Saar, je kan best oude topics naar boven halen, gebeurt wel vaker  ;)

Overigens schrijft Hilde dat haar donsjes ook pas rond mei/juni/juli ongeveer zelfstandig zijn, dus zo vreemd vond ik dit nu niet  ;)

Alles inmiddels in orde met de waterschade op je werk !?

Groetjes, Karin