18 april 2024, 04:44:53

Dunne ontlasting/ diarree?!

Gestart door mar10tje, 11 maart 2010, 09:53:58

« vorige - volgende »

mar10tje

Hoi Kim,

Ik ben nu met beide bezig.
Ik heb ze aangeboden om te kijken of ze het wat vond, anders moest ik wachten met overzetten en het oude voer kopen.
Dus komende week even kijken welke zij het beste eet en kijken of ie makkelijk te verkrijgen is in de buurt of via I-net.

mar10tje

Even een update, bericht is grotendeels gelijk aan die uit mijn andere topic: toedienen AB?

Helaas blijft ze een beetje raar doen.
Wat trillerig, diep ademen (je ziet het buikje bewegen) en af en toe mist ze wat evenwicht ( plots stapje opzij, of bij landen paar keer hupsen met vleugels recht omhoog, soms ook doorstarten zeg maar).
Vanochtend VA gebeld en overlegd. Heb nu een vochtige doek over de kooi gehangen, mogelijk was het wat te droog voor haar en zijn de luchtwegen geirriteerd. Of misschien een drupje AB het verkeerde gat ingegaan.
Aankijken en filmen. En als t morgen nog zo is, of vanmiddag, weer bellen.
Had gehoopt dat het met het ene bezoekje geregeld zou zijn, maar dit schiet niet op.
De ontlasting is wel helemaal goed, dus er is wel winst geboekt!

Kimm

hoi,

ah wat sneu nou toch.
ik vind het geen goed teken dat je het buikje op en neer ziet gaan. dit is een teken dat je valkje veel inspanning moet leveren.
ik hoop dat het gaat helpen met die vochtige doek en anders toch maar weer naar de va toe.

sterkte,

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

mar10tje

Nog even een update:
De ontlasting is weer goed.

Kimm

fijn hoor en met het valkje gaat het ook beter?

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

mar10tje

Ja, ze heeft weer praatjes voor 10 ( dan pas merk je hoe stil ze was geworden) en vliegt weer in de rondte.

Hele opluchting dat ze uiteindelijk weer is opgeknapt.

Kimm

gelukkig zeg. ik ben blij voor je  :D

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010