19 april 2024, 03:30:12

FLEVOVALKENHOF 2010

Gestart door *Esther*, 6 maart 2010, 17:25:28

« vorige - volgende »

*Esther*

Citaat van: •=Bonnie=• op 29 augustus 2010, 16:33:05
Kan je er een foto van maken Esther? Zijn de pootjes glad of doen ze schubbig aan, zijn de tenen en de onderkanten van de potjes ook gezwollen of is het alleen het scheenbeen. Zijn beide poten evenzeer opgezwollen en heb je wondjes ontdekt? Zijn ze ook rood en gloeiend?

Waarmee heb je die ring eraf gekregen eigenlijk  :o


Hoi Bonnie,

Ik heb getijfeld over een foto maken maar door de drukte er om heen ben ik het vergeten.

De poten zijn vanaf het lijf dik.
Maar vooral het stuk tussen 'de hak' en de aanzet vd tenen is dik. Ook bij de goeie poot. Lijkt wel eelt.
De poot met de ring, leek een extra zwelling achter de ring te hebben. En in eerste instantie leek het of erf vuil tussen de poot en de ring zat, maar dat was dus niet zo.
Ze zijn niet extra warm en ook niet rood. Gewoon vleeskleurig.

De ring heeft Martin doorgeknipt met een scherp tangetje, die ik ook heb gebruikt om olifantentanden bij konijnen te knippen.
In 2x moest er een stukje afgeknipt worden want als de ring 1x door is, is het nog niet vd poot af. Valkje bleef super kalm, was in de handschoen aan het knagen.

Ze zit inmiddels weer bij de andere drie in de kweekkooi. Ging gelijk eten en zichzelf poetsen.

gr Esther

*Esther*

Nou, een enkel valkje heeft duidelijk nog geen zin in rust, het regent hier eitjes. :o
Maar ze hebben pech ik ga echt geen blokken meer neer zetten en ook geen koppels apart zetten. Van wie ze zijn weet ik niet.

*Esther*

3 september 2010, 09:19:48 #467 Last Edit: 3 september 2010, 11:10:24 by *Esther*
Hey,

Ik wil me dit keer inzetten om een gezamenlijk koffie/klets-moment in te lassen op de vogelbeurs in Zwolle 18 sep.
Wie dit leuk lijkt kan hierop reageren in forumonderdeel beurzen en meetingen.
Het is voor mij niet de bedoeling om met zijn allen over de beurs heen te lopen, dat doe ik liever alleen, of met zijn tweeen. Dat vind ik prettiger. Wie dat wel wil, kan dat ook afspreken natuurlijk.
Ik vind het wel erg leuk om even bij te kletsen!!

gr Esther

•=Bonnie=•


*Esther*

Citaat van: •=Bonnie=• op  3 september 2010, 11:08:18
Lijkt me super leuk, alleen moet ik dan werken :(


Jammer!

Maar we zijn al met z'n 6-en dus al een gezellig aantal mensen.
Hopelijk vinden we genoeg stoelen. ;D

gr Esther

Larissa

hihihi esther, tuurlijk vinde we genoeg stoelen desnoods haal ik ze bij de andere onder het gat weg  ;)

groetjes Larissa

*Esther*

Heeeeey,

Daar ben ik even. Tja weinig nieuws, behalve dan dat nu eindelijk twee laatste jongen van dit jaar op uitvliegen staan.
Ze worden geplukt op hun koppie, maar verder gelukkig niet.
Het is een wildkleur mannetje en een opaline cinnamon geelwang popje. Beide jongen van Tickle en Loenatik. Ze worden grootgebracht door Mellow, Tycoon en Nanoek.
Schatjes toch?!

gr Esther













*Manon*

ze zijn inderdaad heeeeel erg leuk Esther!

Groetjes Manon

♪ Marlies

Echt wel. :D

Iedereen probeerd ze met een zo groot mogelijke kuif te kweken, maar Esther niet. Zij kweekt ze zonder kuif. ::) :P

carco

En geelwangen zonder gele wangen  :P
Leuke advertentie heb je geplaatst  ;D

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




•=Bonnie=•

Citaat van: carco op  4 oktober 2010, 17:00:55
En geelwangen zonder gele wangen  :P
Leuke advertentie heb je geplaatst  ;D

Groetjes: Caroline.

Citaat van: ♪ Marlies op  4 oktober 2010, 15:23:52
Echt wel. :D

Iedereen probeerd ze met een zo groot mogelijke kuif te kweken, maar Esther niet. Zij kweekt ze zonder kuif. ::) :P


WHOEHAHAHA  ;D


*Esther*

 ;D ;D ;D
Jullie zijn erg gevat!!

gr Esther

*Esther*

En zo is ons rustige dorpje in het nieuws.... :'(

Caroline

Ik las het .... triest.  :'(

Sterkte ....
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Saar