16 mei 2025, 09:00:55

FLEVOVALKENHOF 2010

Gestart door *Esther*, 6 maart 2010, 17:25:28

« vorige - volgende »

Caroline

Gaaf!!!!

Ik denk ook wildkleur met split bont veertjes in de kuif.  ;)

Groetjessssssss
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

carco

Ik ga met mijn naamgenote mee: lekker ding hoor  :D

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

•=Bonnie=•

Ja, wildkleur met split veertjes denk ik. Toen het kleiner was leek het hele kuifje geel he, of leek dat alleen op de foto zo?

*Yvon

Hoi hoi

Zeker een wildkleurtje met een mooi gemengd kuifje.  ;D
Het jong van Twinboy&Sterre heeft wel een grijze kuifaanzet als ik het goed zie.  :)

Groetjesssss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

*Esther*

Hey,

Als het een wildkleurtje blijft, is het een man en is hij al gereserveerd. HIj heeft geen gele vleugelpennen dus geen bont.
Het is wel een erg leuk valkje, echt nog zo'n propje.
Dit jong, van T&L kon qua mutatie van alles worden.

Het jong van T&S niet, die heeft maar twee keuzes. ;) Dus als het goed is wordt dat een wildkleur met of zonder opaline.

Dit donsje is niet eerder op de foto gekomen Bonnie, ik denk dat jij jong 4 van Tycoon en Nanoek bedoelt. Dat is echt een bontje. :D

Ps; er komen geen valkjes met een T meer hoor, veel te onhandig.... ::)

gr Esther

Gerdy

oooo wat een dotje om te zien..ik ben heel benieuwd wat voor stekeltjes het licht kleurige donsje krijgt.

gr gerdy

Landiej

Leuk om hier de kleintjes weer langzaam groot te zien worden :)
Ze zijn stuk voor stuk weer erg leuk :-*

valkchico

Hoi naamgenootje,

Mooi is dat zo'n gemengde kuif ( vind ik altijd leuk) verder gaat het bij jou ook moeizaam geloof ik?
deze zien er in elk geval weer super uit  :D.

gr Esther

*Esther*

Hey Allemaal,

Wij zijn twee nachtjes in slagharen geweest.
Dus was ik erg nieuwsgierig naar de vogeltjes.

De jongen van Tycoon en Nanoek:
Ik kon veertjes trekken, wat ik dus gelijk gedaan heb. Alles lag al klaar van de vorige keer :P, dus hup alles kon zo in de brievenbus. SPANNEND!!!!!
Ze worden echt ontzettend mooi donker! Het bontje krijgt de meest fel gekleurde wangen. Zou dat dan bleekmasker DF zijn?? De andere wangen blijven bleker. In geen enkel valkje zie ik dominant pastel terug.
Ook alle poten staan oke, dus het is gewoon verbeelding geweest.  De jongen worden wel echt groot. Ik dacht namelijk dat ze al ouder waren maar ze zijn nog maar een maand oud. ::)

Jong van Tickle en Loenatik:
Wordt volgens mij een wildkleur mannetje.
Is goed gegroeid. Een heel ander model valkje dan van hierboven. Veel compacter maar niet te klein. Meer gedrongen.

Jong van Twinboy en Sterre:
De jongste van allemaal. Deze had ik geringd net voor we weggingen. Ik dacht dat het anders te laat zou zijn.
Deze heeft een ring om van de NBvV, (ja ja ze waren binnen gekomen, mijn spoed bestelling). Deze ringen zijn net iets kleiner dan van Europarrot. En, hij zit er nog steeds om.
Hij lijkt wel cinnamon grijs te worden?? Wat niet kan volgens mij. Maar mischien zie ik weer iets wat er niet is... ;) Want die van Tycoon en Nanoek zijn ook wel erg donker om mee te vergelijken.

Ik bestel bewust bij beide ringen omdat als ik dan te laat ben, altijd nog kan ringen met die van EP.

De jongen van T&N heb ik op de foto gezet, die plaats ik later vandaag.

Doeiiiiiii
gr Esther

Anke

Hoi Esther,
Fijn dat het goed gaat hier.
Ik ben benieuwd naar de foto's!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

•=Bonnie=•

Ik heb nog wel wat foto's van het verschil in EF en DF bleekmaskers, wel bij een lutino. Die lutino heb ik nog steeds en het verschil in wangkleur blijft ook na de rui. Gaat richting oranjegeel ipv bleekgeel

Gerdy

ik ben heel benieuwd naar de foto's.

wel een goed idee om beide ringen te bestellen.

gr Gerdy

patty_dordtse valkjes

ben zeer benieuwd ook naar de foto'ssss

;D ;D ;D
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

*Esther*

Eindelijk foto's!!!!!!!!!!

Het bontje krijgt duidelijk een fellere wang dan de wildkleurtjes.
Deze foto's zijn van afgelopen vrijdag dus het is al bijna weer tijd voor nieuwe foto's ;)

carco

Lief  :-*

Vooral die met dat splitvlekje in de nek.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!