28 maart 2024, 23:21:17

Grasparkietje GESTOLEN...

Gestart door ziralioness, 24 december 2003, 18:49:46

« vorige - volgende »

ziralioness

Hallo allemaal,

Ik was afgelopen zaterdag met mijn vriend in de dierenwinkel, waar ze een jong blauw grasparkietje los hadden. Het beestje kon niet vliegen en zat op een groot hondenkussen. Ik heb hem dus even lekker op de hand gehad enzo, hij was heel tam.
Ik was helemaal verliefd maar kocht hem niet die dag... Ik twijfelde nog teveel.

De dag erna, zondag, besloot ik dat ik hem zou kopen als hij er maandag nog was. Ik had zelfs al een naam; Angel, omdat het mijn kerstengeltje zou zijn...

Maandag gingen we weer langs, maar het parkietje was weg....

Vandaag kwamen we er nog eens, vraagt de verkoper mij ineens: ''Wat heb jij met mijn parkietje gedaan??''
Ik kijk hem raar aan, en zeg dus ''Die heb ik teruggezet waar hij zat, op het kussen!''

Blijkt dat het beestje zaterdag ineens weg was, waarschijnlijk gestolen. Ze hebben de winkel uitgekamt, maar kunnen hem nergens vinden....

Ik ben nu erg verdrietig. Ik voel me erg geraakt dat ik min of meer beschuldigd werd van diefstal, al snap ik hem ook wel.
En erger.... wat is er met het parkietje gebeurd??  :'(

Een verdrietige kerst....

Diane

Diane en haar valkjes; Nina, Kiko, Ricky, Breezer, Chiko, Bontje, Parel, Dina & Minki!
Rust zacht, lieve Sparky, Cinna & Wuppie...

Lique

jeetje mina zeg.
wat is dat triest zeg, dat je beschuldigd wordt van diefstal.
Ik was zeker naar de bedrijfsleider toe gegaan, en het verhaal uitgelegd.
Ik vind het heel jammer voor je, dat hij er niet meer is. en op zo'n brute manier mee is genomen.
hopelijk vindt je snel weer zo'n leuk maatje...

groetjes Lique

ziralioness

De verkoper geloofde me gelukkig wel toen we weggingen, maar ja, het voelde wel rot...  :'(


Diane en haar valkjes; Nina, Kiko, Ricky, Breezer, Chiko, Bontje, Parel, Dina & Minki!
Rust zacht, lieve Sparky, Cinna & Wuppie...

Lique

Ja, tuurlijk is het rot, en zeker als je beschuldigd wordt, terwijl het heel onterecht is.
Maar misschien is het toch goed, om een gesprek aan te gaan, met de bedrijfsleider.
straks beschuldigd hij veel meer mensen.

Paul

Hoi Diane,

Jij was waarschijnlijk de laatste die hij bij het parkietje gezien heeft.
Maar ten eerste dom van de verkoper om je meteen te beschuldigen en ten tweede zou iemand die iets steelt niet snel in dezelfde winkel terugkomen lijkt me dat zal die verkoper ook wel begrijpen lijk me.
In elk geval geloof ik zeker dat je dat niet gedaan hebt :-)

Groetjes, Paul

ziralioness

ALS ik zoiets gedaan had zouden jullie al weten dat ik een nieuw vogeltje had...  ;D :D

Maar serieus, waarom zou ik zoiets doen... en idd waarom zou ik dan zo stom zijn terug te komen naar dezelfde winkel?
 :-/ Zucht... ik ben geen dief maar ja hoe BEWIJS je dat aan zo'n winkelbediende he... Maar ik snap zijn bezorgdheid gelukkig wel.

Diane en haar valkjes; Nina, Kiko, Ricky, Breezer, Chiko, Bontje, Parel, Dina & Minki!
Rust zacht, lieve Sparky, Cinna & Wuppie...

Speedy

Sorrie hoor, maar dat is dan een probleem van de bedrijfsleider en zijn personeel.
Wie laat er nu een vogeltje los zitten. ? dan vraag je om moeilijkheden.
Ik hoop dat het grasparkietje een liefdevol huis heeft gekregen en dat deze mensen wel op hem passen.

Groetjes en nog een gezellige voortzetting van deze 1e kerstavond.

Trudie