15 mei 2025, 21:57:16

Mijn andere huisdiertjes 2012

Gestart door Saar, 2 maart 2010, 13:50:24

« vorige - volgende »

Saar

Het arme beessie weet niet waar ze het zoeken moet :-\

Paula

Dat geloof ik graag Saar. Iedereen en alles heeft er last van.
Nu maar hopen dat de regenbui verkoeling brengt.
Kijk ook eens in mijn boekje:   ;)
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,34632.0.html

Groetjes van Paula en ...  :)

Saar

Ik hoop het maar.. Bij de vogels en bij ons in de slaapkamer was het gisteren 32 graden :-X

Monky

Hey Saar,

Ik had je nog altijd een recente foto van Gisli beloofd. Het is echt een beauty.

Groetjes,
Monky

Saar

Ze is idd echt mooooooooi :-*
Stevige tante zo te zien, of niet?
Groetjes Saar :-*

Monky

Hey Saar,

Ik dacht dat ze een gewone maatje grasparkiet was. Ik geloof, dat ze dunner is dan Istello, maar wel ietsjes groter. Denk je dat ze te dik is?

Als ik die jonge grasjes van je zie, dan krijg ik bijna de neiging om er nog eentje bij te nemen, maar ik ben bang dat Istello dat niet aankan. Hij begint toch echt wel oud te worden.
Vooral de paarse kiet is mooi. Heb je daar nog een recente foto van? Ik ben benieuwd hoe ze er nu uitzien helemaal in de veren.

Groetjes,
Monky

Saar

Vanmorgen vond ik een roodoogje bij Buffy :D Verwacht er in ieder geval bij haar nu nog 5 :-X 2  van de 8 eitjes zijn 'gelukkig' afgestorven...

@ Monique,
Zolang ze gewoon goed kan fladderen is er niks aan de hand hoor :) Mijn grasjes binnen zijn altijd vrij stevig, en op dit moment dus zelfs iets te dik :-[ Door die hitte hebben ze veel in hun kooi gezeten... En dat is te merken tijdens hun vlieguurtje ::) Die staan nu dus op dieet en moeten meer vliegen :P Volgens de mutatielijst van grasjes is de paarse kiet niet paars maar kobaltblauw.... Nou eeeh... kan wel zo zijn, maar ik vind haar paars ;D Recente foto's heb ik niet van haar, ze werkt niet echt mee.. Zal kijken wat ik deze week kan doen ;)

Saar

de jonge kietjes hebben er zin in :o
Vanmorgen lag nummertje 2 er alweer :D

patty_dordtse valkjes

Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

Paula

Saar

Zaterdag trof ik het roodoogje heel trillerig en stijf aan. Daarnaast was er al een oogje open ??? Ik wist al, die redt het niet.. En idd... Een paar uur later lag ie dood :-\ Die is niet goed geweest... ZOndag lag er weer een ander roodoogje :) De stand is dus nog steeds 2 :)

Saar

Saar

Vanavond vond ik helaas het ouwe rijstvogeltje dood in het blok. Deze heeft een hele poos binnen gezeten. Deze was een jaartje of 10.

Paula

Ach wat jammer Saar!
Hoe oud worden rijstvogeltjes gemiddeld?

Saar

Ik heb geen flauw idee... Heb er zelf ook al naar gezocht, maar kon het niet zo snel vinden... Ga ik morgen wel ff opzoeken.