16 juni 2024, 14:34:43

Mijn andere huisdiertjes 2012

Gestart door Saar, 2 maart 2010, 13:50:24

« vorige - volgende »

bobbie


Saar


christel

ach hoe triest zeg! veel sterkte met het verlies van jouw vriendje

Saar


Saar

Ik ben blij! Heb voor de kleine bonte parkietenman een bonte pop 8)

De man:


En het nieuwe popje:






Echt m'n droomkoppel :-*

Caroline

Mooi koppeltje!!  :D

Liefs Caroline

PS. je moet even je titel veranderen in 2010-2011.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Saar

Citaat van: Caroline op 12 januari 2011, 21:05:33
Mooi koppeltje!!  :D

Liefs Caroline

PS. je moet even je titel veranderen in 2010-2011.  ;)

THnx!

PS: aangepast, thnx voor het zeggen ;)

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Saar

Gisteren zijn 2 vd 3 kwarteldames verhuisd.
Ik heb het 'haantje' gehouden. Dit dametje was zo dominant tegen over de andere 2 dat die nog amper veren op hun rug/kont hadden zitten :-X Ik heb haar ook gehouden omdat ze soms nog wel eens een windei heeft die ze er niet uit krijgt, en dus legnood krijgt :-\. Hopelijk kan ze haar draai vinden nu ze alleen zit. Mocht ze niet kunnen wennen, dan zal ook zij weg moeten :-\ Ik ga t beessie niet houden als ze ongelukkig is... Maar dat is even afwachten.

Larissa

hey saar

gefeliciteerd nog met je aanwinst mooi popje hoor  ;D

Hoop dat je kwarteltje het goed gaat doen alleen en dat ze niet ongelukkig wordt

Vlieg nog wel een keertje aan

groetjes Larissa

*Manon*

Hoi Saar,

Wat een mooi popje heb jij erbij gekregen!!
Leuk die bonte grasjes... kende ze eigenlijk helemaal niet, maar deze zijn allebei erg mooi  :-*

Sneu dat je kwartelmeisje zo dominant is.... dom van haar ook, zo jaagt ze iedereen weg  :-\
hopelijk redt ze het alleen.... wel tof van je dat je haar gehouden hebt doordat ze soms problemen heeft met leggen... zegt weer genoeg over je dierenliefde meis...  :-*

Fijn weekend!

Liefs Manon

Saar

Citaat van: Larissa op 14 januari 2011, 23:16:04
hey saar

gefeliciteerd nog met je aanwinst mooi popje hoor  ;D

Hoop dat je kwarteltje het goed gaat doen alleen en dat ze niet ongelukkig wordt

Vlieg nog wel een keertje aan

groetjes Larissa


Heey Laris,
Leuk om je hier te zien :D
DAnk je wel! Ik hoop ook dat t kwarteltje het alleen redt, maar tot nu toe is ze heel gemeen tegen de duifjes :-\

Citaat van: *Manon* op 15 januari 2011, 11:06:40
Hoi Saar,

Wat een mooi popje heb jij erbij gekregen!!
Leuk die bonte grasjes... kende ze eigenlijk helemaal niet, maar deze zijn allebei erg mooi  :-*

Sneu dat je kwartelmeisje zo dominant is.... dom van haar ook, zo jaagt ze iedereen weg  :-\
hopelijk redt ze het alleen.... wel tof van je dat je haar gehouden hebt doordat ze soms problemen heeft met leggen... zegt weer genoeg over je dierenliefde meis...  :-*

Fijn weekend!

Liefs Manon


Hoi Manon,
Bonte grasjes zie je ook niet zo veel... Daarom ben ik ook hartstikke blij dat ik er 2 heb zitten :D

Citaat van: *Manon* op 15 januari 2011, 11:06:40
wel tof van je dat je haar gehouden hebt doordat ze soms problemen heeft met leggen... zegt weer genoeg over je dierenliefde meis...  :-*

Fijn weekend!

Liefs Manon


:-[ :-*
Tot nu toe is ze zo dwars... pfffffffff! Arme duifjes zijn nu de pineut. Hopelijk is het met een paar daagjes over.. Anders zal ik ondanks haar probleem een ander huisje voor haar moeten vinden :-\


Het nieuwe bonte kietje is maar een brutaal ding.... Ze stuiterde door d'r kooitje heen, dus ze wilde ff een rondje vliegen. Nou van mij mocht ze en dat heb ik geweten  :o Ik was vergeten om de kooi van de 6 grasjes dicht te kooi... Vliegt ze daar zo naar binnen :o En begint meteen te eten! Sjonnie er meteen op af om met haar te spelen... Hij vloog de kooi uit, en hup zij er achter aan... Heb nog nooit zo'n brutaal en druk kietje mee gemaakt! En zie ze dan maar weer terug in de kooi te krijgen... Normaal gesproken als ik zeg: Sjonnie ga naar huis dan vliegt ie weer terug naar z'n kooi ;D Dat weigerde hij dus vandaag en heb ik ze moeten vangen met t netje ::) Mevrouw mag dus pas weer los als de grote groep los is geweest ;)

Saar

Ik HOOP voor die kwartel dat ik t verkeerd heb gezien  >:(!
Vanmorgen was er een kleine paniek bij de tropen. Tijdens het ophangen van de waterbakjes gingen er 2 vandoor.
Er viel een zebravinkje op de grond, maar om die jappen te pakken te krijgen moest ik het licht ff uit doen... Doe ik t licht weer aan, rent de kwartel hard bij een zebravink weg die op de grond zat! En de witte kanarie had ineens een ontstoken oog...  :-\ maar ff aankijken vandaag en morgen, anders moet ze toch echt dr kofffertjes pakken!

christel

Wat is die kwartel een pestkop zeg!! Ik hoop dat ze haar toch een beetje gedraagt ;)