29 maart 2024, 13:59:41

Woepert's vriendjes (foto's 28-07)

Gestart door ..Neline.., 19 februari 2010, 11:07:28

« vorige - volgende »

..Neline..

Halloooo,

Hier eventjes snel een korte update. Heb het de laatste tijd nogal druk gehad, dus weinig tijd om achter de computer te zitten..

Maar de vogeltjes zijn nu elke dag in de voliere. Ook hebben ze al een nachtje daarbinnen gebracht en dat ging heel goed!
Ze lijken er wel van te genieten hoor!  :D

Zaterdag zou Beauty naar me toe komen, maar ze heeft waarschijnlijk een flinke hersenschudding. Duimen dus dat ze er weer boven op komt  :-\

Nou, hier stopt mn update'tje weer, want mn pauze is voorbij.. moet weer an het werk..  :-X


Dagboekje "Kattukse valkjes":    KLIK HIER

Fotoboekje "The Beauty of Nature": KLIK HIER

Kimm

hoi neline,

ik duim voor beauty hoor. ze is toch zo;n schatje. ik heb haar vorige week nog pap gegeven. ze moet gewoon beter worden hoor.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Caroline

Hey meis, jij ook heel erg veel sterkte met deze tegenvaller.

Verdrietig hoor, ik duim dat jullie kleine meisje er weer helemaal bovenop komt.

In ieder geval een heel fijn Pinksterweekend.

Liefs Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

..Neline..

Bedankt, Ik hoop echt dat ze het red  :-\


iedereen fijne pinksterdagen!


Dagboekje "Kattukse valkjes":    KLIK HIER

Fotoboekje "The Beauty of Nature": KLIK HIER

Hermien

Hoi Neline,

Vanuit een zonnig Krimpen wens ik jou natuurlijk ook een heel mooi Pinksterweekend. En wat een tegenvaller heb je te verwerken, nu Beauty niet in orde is. Ik had de berichten al eerder gelezen, maar kon niet reageren omdat ik constant zit te duimen voor beterschap van dit meisje... ;D
Heb nu toch maar even mijn duimen ontknoopt om je te laten weten dat ik aan jou en Beauty denk!

Knuf van mij en mijn 'Vliegtuig' .

                         :-*   :-*   :-*   :-*

*Yvon

Hoi hoi

Hoe is het met Neline en haar valkjes ??  :)

Groetjessss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Kimm

jaaaaa ik ben ook benieuwd hoe het gaat neline?  :D

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

..Neline..

zo, lang geleden hea?!  ;D

Tja, ik heb niet zoveel tijd meer om het forum te kunnen volgen, vandaar dat het een paar maanden geleden is dat ik hier voor t laatst ben geweest..  ::)

Maar het gaat hier nog steeds prima hoor. Er is in de tussentijd nog 1 valkje bijgekomen. Een wildkleur mannetje die de naam "Hero" van me heeft gekregen.

Voor de rest is het nog zo'n beetje hetzelfde!

Frodo is een echte macho. Probeert elk valkje het hof te maken. interesseert hem niet of het een mannetje of popje is :-X ;D
En hij ken zo heerlijk fluiten. Hij fluit alles binnen no time na!

Wodka is een gigantische kroelkip. Loop ik de voliere in dan springt ze gelijk op mn hand en nestelt ze zichzelf helemaal tussen mn vingers, en zo blijft ze de hele tijd zitten wachten op een kroel. En ik hoef ook niet te proberen om de voliere uit te lopen, want mevrouw vertikt het om van me af te gaan!  :P

Whiskey voelt zich de koning. Hij heeft een standaard zitplekje hoog in de voliere, waar hij bijna de hele dag zit. Wil hij eten, dan zal iedereen voor hem aan de kant moeten gaan, anders krijgen ze een mep voor hun snavel  :-X. Maar ook hij komt graag bij me zitten voor een kroel.

Baileys is heel rustig en heel goederig. Ze gaat gelijk aan de kant als een ander valkje erdoor wil. en ze bied aan elk valkje haar koppie aan, alleen vaak zonder resultaat. (gelukkig dat ik er ben om te kroelen  ;))

En dan mijn nieuwste aanwinst "Hero". Hij is nog een beetje bang, maar begint steeds meer vertrouwen in me te hebben. Hij laat zich al lekker kroelen en hij laat het zonder moeite toe om opgepakt te worden.


zo, dat was weer even een stukkie over mn gevleugelde bende! Ik zal hier niet zo vaak te vinden zijn, maar ik hoop zo nu en dan toch nog even van me te laten horen ;)

volgend jaar zal ik hier wel weer vaker te vinden zijn, want dan ga ik proberen voor het eerst te kweken met mijn vogies! En dan heb ik uiteraard jullie tips nodig  :D

Fijn weekend allemaal!


Dagboekje "Kattukse valkjes":    KLIK HIER

Fotoboekje "The Beauty of Nature": KLIK HIER

Kimm

hoi neline,

gefeliciteerd met hero  :D en wat een leuke update heb je geplaatst. ik ben erg blij dat alles goed gaat. en ook nog leuke plannen voor volgend jaar  :D

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

amazingleeuwtje

Hoi Neline, long time no see ;)..
Gefeliciteerd met Hero weer een leuke stoere naam ;D.. Frodo zijn hormonen draaien duidelijk overuren :P.. Leuk dat jij je eerste nestje gaat kweken volgend jaar, kan je verklappen het voelt geweldig wanneer het eerste eitje uitkomt ;D.. Ik zal je straks even een IMuhtje sturen wat betreft Beauty :-\..

Liefs Syl

..Neline..

Hoogtijd voor weer wat foto's..

Laatst was m'n vader de druivenstruik aan het snoeien, dus kon ik de vogels verblijden met wat druiventakken!

Of ze het leuk vonden??  ;D ;D kijk maar:


Whiskey





Baileys




Wodka






Frodo




Hero










en dan nog even wat kroelfoto's als bewijs dat ook al leven ze buiten in de voliere, ze nog steeds heeeeel tam kunnen zijn!  ;) Het zijn stuk voor stuk, mega kroelkippen!  ;D

Whiskey


Baileys


Frodo




Wodka




Hero


oh, wat ben ik toch gek op ze  ;D :-* :-*


Dagboekje "Kattukse valkjes":    KLIK HIER

Fotoboekje "The Beauty of Nature": KLIK HIER

Kimm

oh wat heerlijk neline, zoveel kroelvalkjes  ;) en mooie foto;s hoor. fijn dat het goed gaat en frodo is ook mooi zeg. wat een heerlijk ding  :D

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010