2 augustus 2025, 21:42:50

Chico is er niet meer...

Gestart door Mandy, 26 november 2003, 22:38:04

« vorige - volgende »

Bianca

Ik kom je even een knuffel geven en ik duim hard met je mee dat ze snel opknapt!

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

Roosje

Citaat van: bobbie op  3 november 2006, 15:49:40

Die begon spontaan over palmnotenolie te vertellen, dat dat zo goed is voor de vogels, hun veren, hun maag- en darmstelsel. 1 druppel per 100 gr schijnt wonderen te doen. Ik kreeg gratis een beetje van haar mee.

Misschien kan je dat aankaarten met jouw vogelarts?
Ik noem het maar. Olie werkt uiteindelijk laxerend. Bovendien palmnotenolie, komt uit het land van Chico, Afrika. Wilde grijsjes eten het daar van de bomen, tenminste, de palmnoten dan he.

Deze palmolie is gemaakt van palmnoten gekweekt in Brazilië, maar het is wel een natuurlijk voedsel voor grijsjes.

Even ter aanvulling. Je kunt ook gewoon de noten zelf geven, hier vinden ze het heerlijk :). Je koopt ze ingevroren en houdt ze in de vriezer. Wanneer je ze geeft even laten ontdooien in warm water. Hoewel onze Kiki ze graag ingevroren heeft ::)

Wat moet het zwaar voor je geweest zijn om erheen te gaan. Niet dat je het thuis van je af kunt zetten, maar als je er zo dichtbij bent doet het nog meer pijn. En dan moet je haar weer alleen laten daar :'(

Wel een lichtpuntje dat het geen KDS is, dat is zo'n rotziekte. Ik hoop echt voor je dat je snel een telefoontje krijgt dat ze opknapt, ik begrijp dat je erg bezorgd bent.

Ook hier wordt geduimd!

moonwitch (diana)

Hoi Mandy

Jemig dat valt niet mee voor je,om je chico daar weeer te moeten achter laten.
Inderdaad krijgen mijn grijze roodstaarten ook onbeperkt palmnoten.
Hopelijk knap chico snel op en geneest hij volledig.
Sterkte en groetjes diana
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

Wendy..

Hai Lieve Mandy,

Wat een narigeheid allemaal. Ik leef zo ontzettend met je mee!!!!
Ik reageer niet vaak maar moest echt even een berichtje plaatsen!!
Ik weet nog goed dat ik met 1 van mijn valkjes naar Feld moest (hij had aan mijn vitrage gezeten en wat lood binnen gekregen ondanks dat ik er heeeel snel bij was) Het was toen ook niet zeker of hij het zou halen of niet.Tranen met tuiten heb ik gehuild in de auto!!
Ik was helemaal van slag!!Gelukkig kreeg ik veel steun hier op het forum, want veel mensen die geen vogel hebben snappen niet wat zo,n vogel voor je kan betekenen!!

Ben je net zelf aan het herstellen van al die narigheid komt dit er nog eens bij!!! gedverderie!!!
Ik hoop echt dat je lieve Chico er weer boven op komt!! en ik  vind het heel knap van je dat je nog haar eigen zaadjes bent gaan brengen!! Heeft ze jou iniedergeval nog gezien, na ineens ziek bij een dierenarts in een onbekende omgeving te zitten!!

Nou meis ik denk aan je!!!!!
Groetjes Wendy

Wil je meer weten over ons? Kijk dan op:

http://www.everyoneweb.com/Peardy/

"Peardy's Palace"  valkparkieten

Mandy

Bedankt weer voor het meeleven. :)

Vanochtend heb ik weer gebeld en er is weinig verandert.
Ze braakt nog steeds een deel pap uit en ze heeft nog diarree. Maar ze heeft ook een paar eigen zaadjes gegeten. Het is weer afwachten...

Morgen kan ik via de spoedlijn informeren hoe het is.
Als ze niet eerder achteruit gaat wil ik er maandag weer langs. Ik denk dat het wel goed is als ze me af en toe nog ziet.
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Saar

Citaat van: Mandy op  4 november 2006, 11:38:24
Bedankt weer voor het meeleven. :)

Vanochtend heb ik weer gebeld en er is weinig verandert.
Ze braakt nog steeds een deel pap uit en ze heeft nog diarree. Maar ze heeft ook een paar eigen zaadjes gegeten. Het is weer afwachten...

Morgen kan ik via de spoedlijn informeren hoe het is.
Als ze niet eerder achteruit gaat wil ik er maandag weer langs. Ik denk dat het wel goed is als ze me af en toe nog ziet.

k hoop dat ze snel opknapt.
Chico zal ook wel superblij zijn hoor als ze jou weer ziet!
groetjes Saar :-*

bobbie

Hoi Mandy,

Wat zal je je verscheurd voelen.

Fijn dat je tussendoor naar haar toe kan. Dat zal haar vast goed doen.

Geef Chico maar een lekkere knuffel van mij.

Groetjes, Nel

Mandy

Citaat van: bobbie op  4 november 2006, 21:22:46
Wat zal je je verscheurd voelen.

Precies, en vandaag helemaal, zit in een enorme dip. Loop al heel de dag om het minste of geringste te brullen en ik ben niet te genieten. Raymon probeert wel aardig te doen maar ik kan niks hebben, voel me alleen maar ongelukkig, ik mis ze zo... Bij alles wat je doet verwacht je normaal een reactie, "goeiesmorgens" als je beneden komt, "audoe" als je weg gaat, "weltrusten" als je gaat slapen, alle reacties op Paco en op ons, het is zo stil... het doet zo zeer, en daar ga ik weer... :'( :'( :'(

marga

hoi mandy
ik hoop dat chico snel weer opknapt
groetjes marga

Mandy

Vandaag ben ik niet veel wijzer geworden.
De dienstdoende arts zei dat ze er gisteren nog hetzelfde bij zat. En vandaag ziet zij Chico ip niet, Dr. Bastiaansen voert de dwangvoederingen nl uit. En alleen als ze slechter word zal hij bellen. Morgenochtend is hij er en kan ik bellen voor meer info. Ik probeer de dag maar weer door te komen... :-\

bobbie

Citaat van: Mandy op  5 november 2006, 11:33:48
Vandaag ben ik niet veel wijzer geworden.
De dienstdoende arts zei dat ze er gisteren nog hetzelfde bij zat. En vandaag ziet zij Chico ip niet, Dr. Bastiaansen voert de dwangvoederingen nl uit. En alleen als ze slechter word zal hij bellen. Morgenochtend is hij er en kan ik bellen voor meer info. Ik probeer de dag maar weer door te komen... :-\

Getsie.

Die onzekerheid, baaaaaalen. :(

Bello

Gatverdarrie, wat een toestand meid,

Dit zijn voor jezelf heel veel stressproblemen bij elkaar.

En je moet je operatie geestelijk ook nog verwerken.......

Heel veel sterkte met Chico

Dorothé (van Bello)

Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Mandy

Ze hebben zojuist gebeld, ze gaat achteruit, ze zit nu onder de warmtelamp... :'(

bobbie

Citaat van: Mandy op  5 november 2006, 13:24:36
Ze hebben zojuist gebeld, ze gaat achteruit, ze zit nu onder de warmtelamp... :'(

:o O nee toch  :o

Mandy, ga je naar haar toe? Toog je in. Wees er voor haar.
Straal liefde uit naar haar, heel veel liefde, dat voelt ze echt.

Sterkte :'(

Mariska

Oh nee :'(

Wat vind ik dit naar om te lezen.

Ik hoop echt ontzettend dat het een tijdelijke terugval is en ze alsnog opknapt.

Zou het misschien helpen als ze jou ziet?

Ik ga beneden een kaarsje voor haar branden.

Heel veel sterkte en ik duim voor jullie meisje!

Liefs
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)